Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

locuitor

visai la un oraş albastru, stăteai pe ţărmul răscolit
ţi-ai lepădat haina-n grabă şi te-ai îndreptat spre apă
şi pe buze sare ţi-ai lipit
căci ţie nu ţi-e teamă să guşţi sărata mare
să bei, zdrobit de sete, valuri după valuri.
 nu marea ţie ţi se-nchină
ci tu ei, căci altfel ar fi risipă.

călăuzit de doruri şi fantasme albe
păşeşti pe continentul de vis al mării ce nu moare
ea îţi scaldă obrajii şi-ţi spală ochii tăi rotunzi
ce sub un torent de lumină, au căzut în nepătruns.

Comentarii

Cafeaua a spus…
da, cu asta m-ai cucerit
aliz3 a spus…
Îmi era dor de un poem de-al tău .
Mi-a plăcut mult

//căci ţie nu ţi-e teamă să guşţi sărata mare
să bei, zdrobit de sete, valuri după valuri// .
•pinky girl a spus…
superb imi place foarte mult:X:X
Kiraa. a spus…
vaai, ce frumos! cat de bine scris...
poemele iti ies de minune! :*
Andrei a spus…
daca nu despre mare, atunci despre ce..
Superb, iar fotografia este geniala:::...;)
Carolina a spus…
frumos :)poiezia e intr-adevar reusita :*bravo
Deniza C. a spus…
Tu... ești omul mării! :)
Rosaline a spus…
diafan... o lume sub ape ..
Aimee a spus…
Absolut superb:DSe vede ca a venit vara:XMarea ne asteapta...:D

As avea si eu o rugaminte.Daca ai putea sa imi lasi un comentariu in care sa imi explici si mie cum ai facut sa ti se deschida comentariile separat:D Ms anticipat:X
BLUE FOX a spus…
iubirea s-a nascut la Mare!
Manoliu ~ a spus…
Foarte frumos!
DINOeverest a spus…
Timp de cateva randuri, am fost pe nisipul ud si am simtit briza, am inotat apoi printre valurile marii, doar punctul de final m-a readus cu picioarele pe parchetul invechit...
Desire a spus…
Foarte frumos :x.
Flyerboy a spus…
Un singur cuvant am de zis....."GENIAL" :X
OMG!8-> Cat e de superb!!:X:X:X

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte