Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Leapşa, e de ales ? :))

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same


o boală mintală



Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

- Mă cheamă gen Gabi, am un blog, şi 19 ani fără vreo 4 luni mai am. Mai am o inimă care cântăreşte mult, o minte nebună şi nişte ochi căprui. 

Ai porecle? Care?

- Apoi, am una : Toff 

O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
 
Melodie tristă :  Anya Marina : Satellite Heart
Perfectă : Kings of leon : Sex on fire
Alte trei : Hurts : Stay
               Vama Veche : Vama Veche 
                Lykke Li : Possibility

Ai animal de casa? Care?

- Un porcuşor de guineea, pe care-l cheamă Billy
               
Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

- 29 decembrie :)) difuzat numai pe timp de iarnă.


Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

- tot ce te face mai bun iti schimba viata. - by 29 decembrie :>

Desenul animat preferat din copilarie:
- Clar Scooby Doo 


Iti place inghetata?
- Da, să fie fructe de pădure şi cacao. 


Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
- Eva. 


Zi-mi un banc!

Clasa de maghiari la ora de limba romana.
- Gyury, spune, te rog, o propozitie!
- Duminica me duc la pedure.
- Gyury draga, dar nu-i bine.
- Atunci nu me duc.

Următorii 4 :
Kiraa 
Portocala atomică
Hrană pentru suflet
Blair

Comentarii

Maia a spus…
Cum suporti soarecele ala?
Blair a spus…
esti nascuta in septembrie ma ?
Kiraa. a spus…
avaai :))
sa vedem ce iese :d
Carolina a spus…
aoleo ,leapsa:)
Father a spus…
Care leapsa?
BLUE FOX a spus…
Am avut si eu un purcelus de G.
Il tineam intr-un acvariu cu talas
pe fund. Il hraneam ca pe iepure.
Sa-ti traiasca @29decembrie!
O seara frumoasa iti doresc!
Marie' Evans a spus…
HURTS - Stay perfect<3
vacitim a spus…
Neața :D

Frumos...eu acum raspund la ea :)

Îmi place bancul, dar și poza :)
Denisa a spus…
foarte faine raspunsurile ;))
C.L.M. a spus…
Uhu! :)) Ce cute esti :))
worsakeend a spus…
Iti fur si eu leapsa :P

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte