Leapşa, e de ales ? :))

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same


o boală mintală



Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

- Mă cheamă gen Gabi, am un blog, şi 19 ani fără vreo 4 luni mai am. Mai am o inimă care cântăreşte mult, o minte nebună şi nişte ochi căprui. 

Ai porecle? Care?

- Apoi, am una : Toff 

O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.
 
Melodie tristă :  Anya Marina : Satellite Heart
Perfectă : Kings of leon : Sex on fire
Alte trei : Hurts : Stay
               Vama Veche : Vama Veche 
                Lykke Li : Possibility

Ai animal de casa? Care?

- Un porcuşor de guineea, pe care-l cheamă Billy
               
Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

- 29 decembrie :)) difuzat numai pe timp de iarnă.


Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

- tot ce te face mai bun iti schimba viata. - by 29 decembrie :>

Desenul animat preferat din copilarie:
- Clar Scooby Doo 


Iti place inghetata?
- Da, să fie fructe de pădure şi cacao. 


Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
- Eva. 


Zi-mi un banc!

Clasa de maghiari la ora de limba romana.
- Gyury, spune, te rog, o propozitie!
- Duminica me duc la pedure.
- Gyury draga, dar nu-i bine.
- Atunci nu me duc.

Următorii 4 :
Kiraa 
Portocala atomică
Hrană pentru suflet
Blair

Comentarii

Maia a spus…
Cum suporti soarecele ala?
Unknown a spus…
esti nascuta in septembrie ma ?
Kiraa. a spus…
avaai :))
sa vedem ce iese :d
Neagu Carolina a spus…
aoleo ,leapsa:)
Father a spus…
Care leapsa?
Blitzbrieg Bøp a spus…
Ok, deja mi'e frica:))
BLUE FOX a spus…
Am avut si eu un purcelus de G.
Il tineam intr-un acvariu cu talas
pe fund. Il hraneam ca pe iepure.
Sa-ti traiasca @29decembrie!
O seara frumoasa iti doresc!
Anonim a spus…
HURTS - Stay perfect<3
Anonim a spus…
Neața :D

Frumos...eu acum raspund la ea :)

Îmi place bancul, dar și poza :)
D. a spus…
foarte faine raspunsurile ;))
C.L.M. a spus…
Uhu! :)) Ce cute esti :))
worsakeend a spus…
Iti fur si eu leapsa :P

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate