Iubiri

prin iubirile mele a bântuit întotdeauna duhul mării. şi n-am idee să vă spun sau să vi-l întruchipez pe aici. el face să strălucească încrederea în acea parte din mine în care n-a pătruns nimic ambiguu. şi ce altceva să vă spun decât că vara se nasc idile iar iubire poţi căpăta abia la sfârşitul zilei. ce iubim noi acum nu e amintire, nu-i nici banal, e parte din fiecare clipă ce-o trăim pe-acest pământ. adulmecăm precum un câine, privim în noapte ca felina . . .
şi ce-i cert, dacă există iubiri pierdute, atunci există şi iubiri imposibile.
iată una : eu iubesc luna  ...

Comentarii

Giulia. a spus…
Eu chiar iubesc ceea ce ai scris,şi majoritatea cred că până la urmă ne şi regăsim în cuvintele tale.
Având în vedere comentariul de mai sus,părerile nu se discută şi fiecare avem principii şi păreri diferite,normal.Anyway,pentru mine eşti o scriitoare de nota 10 ! :*
Ami a spus…
Mie, imi place! N-am ce comenta! Adica luna! Iubirea... trebuie sa fie ceva frumos!
aliz a spus…
Mi-a plăcut foarte mult cum ai început , si mai ales cum ai încheiat totul .Dar desigur , fără conţinut nimic nu s-ar fi îmbinat frumos .
P.S. : ar trebui să introduci din nou şmecheria aceea cu verificarea commenturilor înainte să fie postate pe blog pentru că nu am avut cum să nu observ din nou prezenţa multicoloră a unuia dintre cei mai fideli vizitatori ai blogului tău .
Maria a spus…
simt deseori în scrierile tale dorul mării. un simbol prezent in sentimentele tale. e frumos.
cred că eşti fericită, chiar dacă e o iubire imposibilă. :)

mf
29 decembrie a spus…
da, ai dreptate aliz3 si asa o sa fac, dar eu nu ma supar mie chiar imi place. mai rau este atunci cand oamenii nu au de zis nimic..
ceea ce ma deranjeaza mai tare este faptul ca se leaga de ceilalti. atat.
BLUE FOX a spus…
Buna 29decembrie!
Luna mai este denumita popular
"Crai nou" Sa fie o premonitie
la mijloc? Te sarut o zi frumoasa!
aliz a spus…
@ asta m-a deranjat şi pe mine şi mă bucur că mi-ai ascultat sfatul . e spre binele tuturor . :)
29 decembrie a spus…
@ alize3 : asa e :*
29 decembrie a spus…
@ blue fox : o zi frumoasa si tie :*
Rebeca C. a spus…
azi de dimineata m-am trezit cu un dor nestapanit de mare care a continuat pe tot parcursul. Acel sentiment...acum, cand am intrat sa citesc ultima ta postare...si m-ai lasat fara cuvinte:x ca de obicei.

P.S: si eu ador luna...
cat de frumos ai zis :x si eu iubesc luna si marea :)
•Lexa Is Here a spus…
luna si marea au o magie pe care numai unii o pot intelege si se pare ca tu esti unul dintre ei :xe superb ce ai scris
tanciu a spus…
nu ştiu dacă iubesc luna...ştiu însă că iubirea de mare le cuprinde pe toate celelalte.
<3
D. a spus…
Eu iubesc cel mai mult libertatea
Kiraa. a spus…
am impresia ca citesc dintr-o carte, asta in sensul in care ar merita ca una sa cuprinda macar o parte din ce ne scrii tu :)
iubire capatata abia la sfarsitul zilei, ha/
. a spus…
de cate ori putem iubi ?
Only Books a spus…
Frumos!:]
ochelari de ploaie a spus…
stelele..
Father a spus…
foarte frumos!
Anonim a spus…
ahh.. uite inca una [si cred ca e valabila pentru tine si alte MULTE persoane] : eu iubesc marea
dar pentur mine nu mai e imposibila, simt cum ma iubeste cu fiecare val, iar in adancul ei ma regasesc mereu ..

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate