definiţie

pentru mine, " a fi universal, nu înseamnă a cunoaşte mult, ci a iubi cât mai mult " . . .

20 de comentarii :

Rosaline spunea...

si mie mi se par postarile tale minunate. Le citesc de fiecare data cu drag si ma gandesc, la fel ca si tine, de unde iti vin asemenea idei. Sa nu te opresti din a scrie!

AndreeEA spunea...

Foarte adevarat :)

кιттч spunea...

corect <3

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Superb!ŞX

Flyerboy spunea...

Frumos mod de a te defini :)

Manoliu ~ spunea...

frumos spus!

Maia spunea...

eu ce sa mai spun, dintre toate, blogul tau imi place cel mai mult:d

Denisa spunea...

deacord cu tine:)

aliz3 spunea...

a fi universal
a iubi astfel încât să poţi cuprinde toate stelele căzute
dintr-un vortex al flăcărilor
care nu se sting niciodată

•pinky girl spunea...

frumos si foarte adevarat:X

ochelari de ploaie spunea...

totusi a fi universal pare foarte complicat... am putea spune maine joi, iar "maine joi " ar insemna totul despre te iubesc, si este legat de mine si de tine...

Seninle olmak istiyorum. spunea...

Intr-adevar, insa pentru iubire e nevoie de doi .. si nu intotdeauna are un final fericit.

Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

l.s.d spunea...

tu nu ai nevoie de modificari, ci de intariri, in tine nici macar tu nu locuiesti confortabil

vacitim spunea...

Neata :) Singurul punct in care as completa cele scrise de tine este acela in care ne-am cunoaste pe noi si atunci chiar ca am iubi cu mult mai mult :)

Pauza De Tigara spunea...

Asa e...cat poate insemna iubirea in viata unei persoane..

Only Books spunea...

Frumos!:]

Zor de Zi spunea...

da da da.

edu.fx. spunea...

buna definitie ..

Anunturi spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

O zi buna.

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi