Marți, de dinaintea lui joi; prima marți din jurnal

Imagine
Fericită. Așa m-am simțit în dimineața aceasta. Mâna lui fierbinte îmi aluneca pe coapse, iar respirația i-o resimțeam pe gât. Mă gâdila ușor, și mă excita în același timp. Degetele lui îmi mângâiau chiloțeii. Fiecare atingere a sa, trezea în mine dorințe carnale. Mă provoca într-așa manieră, încât mă inundam între picioare, ca Lunca Dunării primăvara. Mișcarea mâinii lui, din ce în ce mai accelerate, îmi provocau accese de excitație continuă. 

Voiam să-l simt, să-i ating buzele cu limba, să-i mușc gura toată și să-i ofer cel mai dement sex oral. Gândeam și voiam, pe spinarea impulsului, să mă iubească cu totul în această dimineață. Să-mi sărute vaginul și să-l simt că mă iubește. Ca o formă de apreciere și dorință, buzele lui au coborât pe sub pătură, să le întâlnească pe ale mele. Mi-a luat-o înainte.

 Sexul oral la mic-dejun este cea mai sănătoasă masă. Pentru cuplu. Am știut din momentul acela că-mi voi dori să i-o sug în fiecare dimineață și să fac sex cu el după-masă, toată viața …

cum altfel ?

vreau să-mi strig pur şi simplu bucuria de a redescoperi dragostea din mine ...
şi cum altfel să o fac, dacă nu privind din nou la tine ?

Comentarii

Chim =D a spus…
"He's so contagious.
He turns my pages.
He's got me anxious.
He's what I waited for." :)
C.L.M. a spus…
of of:) La multi ani:Xai o leapsa la mine:x Te pup
raspunsurile deobicei se afla tot in oglinda :)

fii pozitiva, indiferent!
Casiana a spus…
cat de frumos 8->
aliz3 a spus…
Cea mai drăguţă întrebare retorică cunoscută până acum .
Iris Tiron a spus…
La multi ani ... foarte frumos :)
Rosaline a spus…
o simpla privire poate cuprinde lumea toata!
beatrice a a spus…
:Xdeosebita intrebare:D
Father a spus…
Ai redescoperit ceva frumos!
Sper sa dureze muuuult! O zi buna!
Iuliutsa. a spus…
şi cum altfel să o fac, dacă nu privind din nou la tine ?
Mi se pare ca e unul dintre cele mai grele lucruri .
Imi place ! :)
ღAzucenaღ a spus…
Poate ca ai redescoperi iubirea din tine uitandu-te la el doar daca si el si-ar dori asta,daca nu-si doreste si el, cred ca ar trebui sa-ti indrepti privirea spre un "altul",nu oricine ,cu un " altul perfect" .Stiu ca era o intrebare retorica ,dar am vrut sa dau un raspuns.
Blair a spus…
intotdeauna e vorba de un El. :)
Tzzumbi a spus…
fain joc de cuvinte. chiar fain
M a spus…
Si dragostea lor explodeaza ca aburul tinut prea mult sub presiune.

Imi face deosebita placere sa-ti urmaresc blogul. Stii, e asa..imi place sa-l vizitez atunci cand vreau sa-mi limpezesc mintea. Si reusesti, de fiecare data, involuntar.
Jimmy a spus…
ce frumos spus..macar poti privi la el..

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte