aripi

" sunt născut pentru zbor şi nu vreau să mă tem să-mi trăiesc destinul. "

21 de comentarii :

Suflet de curva spunea...

Bueeey, eu sunt nascuta sa ma...tarasc

Only Books spunea...

Frumos spus!:]

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Foarte frumos!:]
De ce sa te temi?
Realitatea bate platourile de filmare, viata e frumoasa si fara efecte speciale!:X

Iris Tiron spunea...

fiecare e nascut pentru ceva anume .

Denisaaa spunea...

:x

Flyerboy spunea...

Frumos. Daca ai nevoie de o preche de aripi...apeleaza la Zburator. Am un garaj plin de aripi :D

Irina Constantin spunea...

Eu sunt nascuta sa creez si asta v/oi face,nimeni nu ma v/a opri !

Maia spunea...

atat de simplu, si totusi iti da atatea ganduri..

BLUE FOX spunea...

Daca te tarasti, iti pun numele Iguanna @Suflet drag mie,
Iarta-ma 29decembrie!- Va sarut si
va imbratisez cu drag! Daniel M.

Rico50 spunea...

Fiecare are un destin,dar de cele mai multe ori depinde de noi destinul pe care il avem...

DINOeverest spunea...

:P Daca nu vrei sa te temi, nu o face, evita sa faci ceea ce nu-ti place... Deschide-ti aripile si traieste...e destinul tau...

Pace si dragoste! :)

Denisa spunea...

foarte frumos:)

Desire spunea...

Nici nu trebuie să lăsăm frica să ne domine.

Chiulica spunea...

Sky is the limit :)

aliz3 spunea...

Lovely.

ochelari de ploaie spunea...

frumos spus... :)

Casiana spunea...

tema e pentru cei lasi...iar tu nu esti lasa :) deci deschide aripile, zambeste si traieste din plin >:D<

Pauza De Tigara spunea...

asa ma regasesc...>:D<

von stroeberg spunea...

lectii de zbor,,,aici:
http://www.youtube.com/watch?v=_Ye8GLPUVsM&feature=player_embedded
:)

C.L.M. spunea...

:) ca bine-i zis " nu vreau sa ma tem sa-mi traiesc destinul" :) mai bine sa nu te temi, decat sa fii un las...toata viata

Jimmy spunea...

si eu credeam asta cand eram copil...pana am incercat sa zbor si mi-am spart capul...:))
dar am crescut si am descoperit ca exista multe feluri de aripi...

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi