aripi

" sunt născut pentru zbor şi nu vreau să mă tem să-mi trăiesc destinul. "

Comentarii

Suflet de curva a spus…
Bueeey, eu sunt nascuta sa ma...tarasc
Only Books a spus…
Frumos spus!:]
Foarte frumos!:]
De ce sa te temi?
Realitatea bate platourile de filmare, viata e frumoasa si fara efecte speciale!:X
Trubadurul Vesel a spus…
fiecare e nascut pentru ceva anume .
Anonim a spus…
:x
Flyerboy a spus…
Frumos. Daca ai nevoie de o preche de aripi...apeleaza la Zburator. Am un garaj plin de aripi :D
Irina Constantin a spus…
Eu sunt nascuta sa creez si asta v/oi face,nimeni nu ma v/a opri !
Maia a spus…
atat de simplu, si totusi iti da atatea ganduri..
BLUE FOX a spus…
Daca te tarasti, iti pun numele Iguanna @Suflet drag mie,
Iarta-ma 29decembrie!- Va sarut si
va imbratisez cu drag! Daniel M.
Rico50 a spus…
Fiecare are un destin,dar de cele mai multe ori depinde de noi destinul pe care il avem...
Dominic Tautan a spus…
:P Daca nu vrei sa te temi, nu o face, evita sa faci ceea ce nu-ti place... Deschide-ti aripile si traieste...e destinul tau...

Pace si dragoste! :)
D. a spus…
foarte frumos:)
CT ( cette) a spus…
Nici nu trebuie să lăsăm frica să ne domine.
Chiulica a spus…
Sky is the limit :)
aliz a spus…
Lovely.
ochelari de ploaie a spus…
frumos spus... :)
tema e pentru cei lasi...iar tu nu esti lasa :) deci deschide aripile, zambeste si traieste din plin >:D<
Pauza De Tigara a spus…
asa ma regasesc...>:D<
von stroeberg a spus…
lectii de zbor,,,aici:
http://www.youtube.com/watch?v=_Ye8GLPUVsM&feature=player_embedded
:)
C.L.M. a spus…
:) ca bine-i zis " nu vreau sa ma tem sa-mi traiesc destinul" :) mai bine sa nu te temi, decat sa fii un las...toata viata
Jimmi a spus…
si eu credeam asta cand eram copil...pana am incercat sa zbor si mi-am spart capul...:))
dar am crescut si am descoperit ca exista multe feluri de aripi...

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate