Waiting for forever

Eu rar scriu despre un film, eu nu prea des spun lucruri frumoase despre filme... dar acum.. acum dragii mei, cred că e momentul.
" Waiting for forever " e un film special, e pe cât aş crede eu de special că este. E despre iubire şi tipuri de oameni extraordinari, e cam tot ce te-ar putea sensibiliza.
Nu vă zic mai multe, dar de vă uitaţi, să nu-mi reproşaţi de vreo lacrimă vărsaţi .

 
ahh şi da, melodia e, e superbă  :) !





23 de comentarii :

worsakeend spunea...

Mmm,dupa melodia filmului,acesta pare unul care merita vizionat..

Manoliu spunea...

@29decembrie, esti originala ca
intotdeauna. Si asta imi place.

Christina spunea...

Genul meu de film,acum il descarc.

aLiz3 spunea...

Am văzut filmul şi e întradevăr extraordinar . O poveste care merită spusă mai departe . Btw , ţuţ designul blogului .

Kiraa. spunea...

am să-l încerc. :*

Diana Frumosu spunea...

ceva bun. cred că e şi pentru mine. :D abia aştept să-mi fac puţin timp liber.

p.s. îmi place poza nouă care stă sub titlu.
originală.

diana

fatacareaduceploaia spunea...

Titlul e foarte acaparator...:)

Alecs spunea...

wanna see :3

Casiana spunea...

aa da il stiu :x am vrut si eu mai demult sa ma uit la el si nu gaseam torrentu :))
si melodia e superba :x

DEC.I spunea...

me wanna see, ascult melodia de 3 zile, incontinuu

iulia spunea...

Cand imi voi gasi timp, il voi vedea.

Te mai invit la mine pe blog!;) Am postat ceva inedit...sper sa'ti placa.

Frumoasa melodie!!:)

Bianca Dobrescu spunea...

Văzut, plăcut, la rândul meu îl recomand cu drag!

ochelari de ploaie spunea...

for forever, era raspunsul... recomand " Closer " va va schimba cateva perceptii...

Little leisure spunea...

O sa-l vad si eu.
Imi place blogul tau,arata foarte bine.
Si filmul No strings attack e super.heh

Kisses :*

tanciu spunea...

cum am citit articolu m-am şi apucat să-l văd.
nu pot decât să-ţi mulţumesc. la început îmi părea straniu filmu dar recunosc că e frumos.

PortocalaAtomica spunea...

Melodia e superba, și după ma voi uita și la film, sa ma încarc cu jeleuri și ciocolata, gustările preferate:::...

Denisa spunea...

cred ca e un film foarte frumos:)

Rosaline spunea...

sounds interesting!
P.S.: Designul blogului tau arata pe zi ce trece tot mai super.

rokssana spunea...

o placere blogul tau..o oaza de frumusete...http://www.oneeyeland.com/photo4/fashion/photo1646.jpg

Pioggia d'aprile spunea...

"Exista destule grilajuri
de care mi-am rezemat fruntea infierbantata, incercand sa-mi dau seama daca iubesc cu adevarat sau sunt numai ridicol. Exista pe undeva si un cavou, unde am intrat
In respectul legilor tenebroase ale romantismului, jurandu-mi iubirea
în cadrul necesar al VESNICIEI."

ChrySs spunea...

Ce coincidenta. Chiar acum cateva ore l-am vizionat. Si recunosc ca am ramas profund impresionata de esenta transmisa de aceasta pelicula.

Lilu spunea...

Prea superb cand traiesti filmul pe pielea ta.
Prea fragil cand pierzi ultima lacrima.
Si prea epic cand incepi sa zambesti
Iar la final , dragostea le aduna pe toate! <3

Andreea ;3 spunea...

L-am vazut ;3. e pur si simplu` bestial =p~.

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi