Surâsul lui Destin

Are să fie veşnic, fericit, care valorează mai mult decât o victorie sau un dram de fericire.
El incită în mod firesc melancolia, el naşte speranţe inocente în dulcele suflet al oamenilor. Pătrunzător ca sângele prea viu, îţi mânuie zborul spre moarte. Şi un pustiu te cuprinde, căci a ajunge la capătul vieţii, înseamnă a muri.
Iar a muri înseamnă a afla ce e mai departe de acest pământ . . .

42 de comentarii :

Criim Helen spunea...

Impresionand Blog, felicitari. Cu drag, Cri :)

Pioggia d'aprile spunea...

"..continuam sa-mi caut Marea Iubire chiar cand ii simteam sarutarea, tacera imi parea o catastrofa, si-mi ucideam iubirea, cautand-o strofa cu strofa.
Poate in mine nu era decat disperata indoiala de a nu fi ingropat un trup inca viu.
voiam sa inving moartea - si puteam s-o inving! - moarte ce-mi zvacnea, vie, sub tample".

Anonim spunea...

@ Pioggia d'aprile : comentariile tale sunt de prost gust si niciodata nu au treaba cu postarea. lasa-te

Pioggia d'aprile spunea...

@ Anonim, te rog, ai putea sa-mi explici cu argumente de ce sunt de prost gust?

Pioggia d'aprile spunea...

@ Anonim, solicit un raspuns din partea ta, te rog. Hai ca e chiar interesanta "provocarea". :) Ca na, poate tie ti-a dat impresia de prost gust. Sa vedem de ce? Clarificam impreuna.

Orry spunea...

mi-a placut mult tot ce am gasit pe blog! Bravo!

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Vesinc... Frumos spus:]!

Anonim spunea...

nu ma lua cu anonim pentru ca si tu esti la fel de anonim ca mine, sau poate chiar mai mult. eu macar imi zic pe nume, tu o invarti acolo cu pioggia cacat.
esti deplasat cu totul nu doar comentariile tale.

iulia spunea...

'A muri' inseamna si a renunta.

iulia spunea...

Buna!...vrei sa facem schimb de bannere?

Ti'as fi recunoscatoare daca l'ai posta pe blogul tau, insa decizia iti apartine.
Multumesc!

Pioggia d'aprile spunea...

@ Anonim, pai "te-am luat cu anonim" ca astfel stii ca iti raspund tie, nu aveam alta formula de adresare.
Da, asa e, si eu sunt anonim sub denumirea "pioggia d'aprile". Dar acu drept vorbind cati in spatiul virtual isi declara identitatea reala cu nume si prenume? putini ! majoritatea sunt sub anonimat. In fine, nu acesta era subiectul si framantarea discutiei noastre. Daca vrei sa clarificam impreuna ceva, cu bucurie, dar hai sa nu stricam cadrul si atmosfera incarcata de semnificatii pe care le are blogul, prin deviere de la tematica si prin interpelari personale necuviincioase.
Eu astept un raspuns din partea ta, daca vrei sa clarificam impreuna dileme la subiect, daca nu, ne putem exprima fiecare parerea in scris printr-un comentariu in mod linistit, cum a fost si pana acum, dar respectandu-ne unii pe altii.

Anonim spunea...

ne putem exprima in scris... tu mai ciudat si fara noima ca pana acum.
mi-am pierdut timpul facand asemenea observatii.
am uitat sa zic ca imi place titlul postarii.

fatacareaduceploaia spunea...

Fericirea vesnica...ce pacat ca nu exista:(

DEC.I spunea...

de ce se cearta oamenii cand li se aduce la cunostiinta partea frumoasa a vietii? [nu caut raspuns, e o cercetare mai amanuntita]

vacitim spunea...

Frumos...insa ce sens are cum si pentru ce mori, daca nu ai stiut cum sa traiesti? :)

Desire spunea...

Îmi place. Foarte frumos.

Pioggia d'aprile spunea...

@ Nu inteleg de ce mi-a fost sters comentariul precedent.

Pioggia d'aprile spunea...

@ Nu inteleg de ce a fost sters comentariul precedent, poate a fost o greseala, il mai postez inca o data si daca considerati ca trebuie sters, mi-ar placea sa clarificam impreuna argumentat, ca sa ma lamuresc si eu, poate gresesc undeva sau poate ma fac prost inteleasa

@ Anonim, e parerea ta, dar mi-ar fi placut sa fi fost si argumentata, caci poate in felul acesta ne si clarificam, dar uite, macar incerc sa-ti explic cum am rezonat cu textul postarii mele de mai sus (dar alatura si comentariul de la postul precedent si citeste bine si incearca sa simti textul, care nu imi apartine, doar l-am preluat ptr ca rezonez foarte bine in aceasta ordine cronologica a starilor). Deci fii atent ca este o intreaga metafora si parcursa…poate fi foarte elocventa pentru un om care simte ceea ce i se intampla in mod LUCID : chiar cand ii simteam sarutarea,tacerea imi parea o catastrofa si-mi ucideam iubirea, cautand-o strofa cu strofa, poate in mine nu era decat disperata indoiala de a nu fi ingropat un trup inca viu, voiam sa inving moartea - si puteam s-o inving! -moarte ce-mi zvacnea, vie, sub tample. Mi-a rezemat fruntea adesea infierbantata incercand sa-mi dau seama daca iubesc cu adevarat sau sunt ridicol…. aici e momentul cautarilor raspunsurilor personificata in “Marea Iubire”, adica ce inseamna asta? ca desi constient ca simte fiorul iubirii, chiar sarutand-o, totusi omul lucid isi cauta Marea Iubire, isi da seama de efemer si paradoxal si culmea, in luciditatea lui, astfel find, adica lucid isi “ucide iubirea” in timp ce o traieste. De ce? Pentru ca isi cauta Marea Iubire si jurandu-mi iubirea in cadrul necesar al VESNICIEI.
Acum depinde de fiecare in parcursul lui cum isi gaseste raspunsuri personificata in Marea Iubire implicit in vesnicie, aceasta tine de intimitate sufleasca, revelatii, luciditate, alegeri.

Little leisure spunea...

Daca fericirea ar fi vesnica nu ar mai fi al fel de apreciata.
Ultima fraza ma captat.Interesant :)

hugs >:D<

Iulia spunea...

frumos si interesant :)

Little leisure spunea...

Scuze de greseli,m-am grabit.Striga mama O_O' :))

iulia spunea...

Multumesc! >:D<

Nu va mai certati...

ochelari de ploaie spunea...

uneori as vrea sa mor... dar nu sa ma sinucid :)...

vert spunea...

Destul de corectă ultima propoziţie.


Piogia,eşti rătăcită.

Pioggia d'aprile spunea...

@ Vert, ratacita sau racita? :):)

ai avea totusi amabilitatea sa ma laumresti si pe mine, te rog? Mai asteptam si o lamurire de la cel care s-a semnat "anonimul" dar s-a ratacit sau a racit?? !

Pioggia d'aprile spunea...

@ Vert, este o metafora ceea ce am postat eu anterior, ar parea "ciudata" doar daca o citesti adlitteram. Dar cum suntem pe un blog cu texte pline de semnificatii, cred ca majoritatea celor care parcurg aceste texte stiu sa citeasca un text si sa nu il interpreteze adlitteram, iar daca cineva nu intelege, se poate mereu clarifica impreuna, asadar nu vad baiul.
Fragmentul reda o ordine cronologica a unor stari si cautari constiente cu final fericit, in sens restrans ar fi: dragostea nu moare niciodata (daca este corect intelesa si cautata), ci trece si dincolo de moarte, astfel invingand moartea, dragostea singura care ramane si singura care trece si ramne in vesnicie. Ce mare filosofie ?!

Pioggia d'aprile spunea...

@ vert, sau daca vrei si in sens si mai restrans, vad chiar exact titlul postarii de catre 29 dec, "Surasul unui destin", asta ramane pana la urma "Surasul unui destin" - e genial formulat. Titlul, paradoxal contine continuarea propozitiei finale a textului postat de 29dec. E superb gasid sensurile !!!

De asta tot insistam sa vii cu raspunsuri/argumentari, ca sa clarificam impreuna, asta inseamna comunicare, comuniune, tu vii cu ceva, celalalt vine cu ceva si asa poate ajungem sa intelegem corect si ajungem cu totii sa ne surada destinul.

Pioggia d'aprile spunea...

@ in loc de concluzie: eu asa vad:

"Iar a muri înseamnă a afla ce e mai departe de acest pământ . . .surasul unui destin (viitor)"

*destin- soarta, viitor

Lucie spunea...

Imi place, la nebunie. Adica toate postarile imi plac, sincera sa fiu. The best wishes. :*

Fanfan spunea...

iar noi sa stim sa ii surandem inapoi :)

Goda spunea...

Frumoase cuvintele tale iar imaginea este foarte sugestiva

Pauza De Tigara spunea...

la 31 de comentarii ce pot sa mai spun;)) :*

vert spunea...

Piogia,rătăcită în sensul în care îţi aşezi elucubraţiile pe unde apuci.Ar fi mai bine pentru toată lumea să-ţi creezi un blog.

Pioggia d'aprile spunea...

@ vert, te rugasem sa-mi aduci argumente. Asta a arata ca iti lipseste un minimum de bun simt intr-o conversatie.In rest, PACE, am scutit pe toti de elucubratii, retragandu-ma.

Pioggia d'aprile spunea...

@ 29 dec, multumesc ptr gazduire. Bye !

29decembrie spunea...

@ Pioggia d'aprile : eu nu pot sa-ti spun decat cu placere, cu toate ca mi-ar fi placut sa aflu cine esti.. chiar mi-ar fi placut.

Pioggia d'aprile spunea...

@ 29 dec, nu e prima oara cand dau explicatii pe baza anonimatului meu.Si am crezut ca s-a inteles atunci si acum. In fond si la urma urmei, 29 dec sau vert nu imi spune mare lucru. DEci nu vad ce e asa mare problema aceasta a anonimatului. Plus ca nu sunteti lamuritori si rezonabili in conversatii, iar dat fiind profilul si continutul acestui blog, aveam asteptari pe masura, adica un minimum de bun simt in conversatie si bineinteles argumente, in schimb mi se pare total antagonic prin atitudinea si necuviinta cu care sunt interpelata, nici macar cu dreptul de a primi un raspuns sau o explicatie.
Oricum, multumesc pentru gazduire, atata cat a fost, mi-a placut, m-am simtit bine aici, in rest, repet PACE tuturor, am scutit pe toti de elucubratii, retragandu-ma.

Cu bine si succes pe mai departe....

29decembrie spunea...

@ Pioggia d'aprile : 29 decembrie nu iti spune mare lucru, atunci de ce te mai afli aici? sau de ce ai stat atat timp aici. nu cred ca ai incercat sa afli cine e 29 dec si nu are rost nici sa adaugi blogul sau farmecul sau precum zici in aceasta oala a conversatiilor. nu cred ca am raspuns la vreun coment pana acum, faptul ca unii cititori nu se inteleg, si e normal, suntem diferiti cu totii, nu trebuie sa parasesti acest blog sau sa aduci un iz de critica la adresa mea. dar alegerea iti apartine, precum si cititorilor celorlalti parerile le apartin.

Pioggia d'aprile spunea...

@ 29 decembrie, te rog frumos sa mai citesti inca o data ce am scris si as dori sa nu scoti din context intelesurile, acel "mare lucru" cu care acum incerci sa-mi scoti ochii acum, se referea la "anonimat", nicidecum la continut, adica titulatura de 29 decembrie nu imi spune mare lucru, cum nici tie Pioggia d'aprile, zis candva intr-o conversatie precedenta ceva timp in urma. Deci, te rog atentie la a nu scoate cuvintele mele din context.
Apoi, din explicatia de mai sus am si precizat destul de clar ca mi-a placut aici, ba chiar am multumit pentru gazduire.
Apoi, in ceea ce priveste comentatorii faci afirmatii fara suport real, pentru ca mai sus am scris clar in unele din comentarii ca sunt pentru conversatie si clarificare, asadar nu exclude diferenta dintre noi. Te rog sa revezi comentariile.
Cred ca pleci de la un rationament gresit si astfel conversatia noastra in loc sa fie un dialog, ajunge in polemica, pe care nu o agreez si nu mi se pare constrictiva. Prin urmare ma opresc aici, multumesc inca o data.

29decembrie spunea...

@ Pioggia d'aprile : nu, nu sunt persoana care sa intre intr-o asemenea polemica, nu are rost. iti multumesc ca ai trecut pe aici si ti-a placut.
si-mi pare rau de asemenea ca pierd un cititor,poate contestat de altii, dar important pentru mine.

Pioggia d'aprile spunea...

@ 29 dec, multumesc pentru amabilitate si totodata ptr ca mi-ai raspuns...cat despre cititori, nu-i bai, ...uneori se pot recupera sau aduce inapoi ;).

PS. E un blog incantator, un loc de respirat un pic, de popas placut !

maricica spunea...

ce frumos şi profund. ca deobicei finalurile tale sunt surprinzătoare şi convingătoare. mie mi-e frică de moarte. dar totuşi, avem un Destin...

mf

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi