Sfârşit de mai




 şi la sfârşit de primăvară se scutură copacii . .

15 comentarii :

Operaţie pe suflet deschis spunea...

<3 it .

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Cat de tare!:X

Kiraa. spunea...

si iarna se scutura/

Flyerboy spunea...

Genial :X

iulia spunea...

Am avut un şoc când am mers la bunica iar copacii erau scuturaţi...(:

Tristă perioadă...

Dannyells spunea...

Super frumos!

fatacareaduceploaia spunea...

Cred ca asta e unul din putinele sfarsituri care sunt frumoase:)

Dannyells spunea...

Nu am stiut ca moderezi comentariile si am scris 3 unu dupa altul. De ce nu le lasi?
Am restrictie cumva?
Ti-am vorbit urat? Sau nu trebuie sa vada cineva my coment?

29decembrie spunea...

nu, nu le moderam, nu pana acum, dar circumstantele ma determina sa fac asta.
cum sa ai restrictie? normal ca nu:)
am dat accept la toate comenturile tale:) fii fara griji!

Goda spunea...

Frumoasa imagine

Lorelei spunea...

e toamna in mai...

Denisa spunea...

superb :x

aLiz3 spunea...

Ca într-o melodie de la alternosfera : albastre flori de mai . Numai că astea sunt roz . Love it !

Ami spunea...

Foarte frumos. <3

Blair spunea...

e prima primavara pe care n-am simtit-o cum trece.

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi