Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

Odihnă

" Nu plouă încă, dar cerul s-a înnorat şi bate vântul măturând sibaritismul mării de ieri. Dacă închid ochii, zgomotul valurilor se aude ca o cascadă. Timpul curgând dintr-un abis într-altul. Şi între ele, această zi căreia acum îi cunosc bine preţul.
Unii se nasc obosiţi şi trăiesc pentru a se odihni . . . "

Comentarii

Ultima fraza e pur si simplu geniala;))
Denisa a spus…
foarte frumos >:D<
l.s.d a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=LSLalNo6hoI
•pinky girl a spus…
:Xfoarte frumos
Pioggia d'aprile a spus…
Accarezzami con lo sguardo/
E poi domani mi avrai fra le mani
Accarezzami, accarezzami/ risvegliandomi domani
Iris Tiron a spus…
deci ultima fraza o divinizez :D
Dannyells a spus…
obositi pentru dragoste?
Pioggia d'aprile a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=2cf8thAUgeg
Anonim a spus…
Cuvintele acestea par desprinse dintr-o cascada de culori , fiecare culoare reprezentand un sentiment in parte . Imi place mult. <3
Dar unii se nasc cu bateriile full, total odihniti, dar traiesc pentru a munci... sau nu?
Julieta a spus…
foarte, foarte, foarte frumoase postari...fac sufletul sa zambeasca
torden a spus…
Superb :). Ale cui sunt randurile?

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte