Labirint

şi inutil surâde a moarte şi a dreptate, nu-şi poate reîntări puterile iar asta îl aduce lângă morţii îngropaţi. şi nu-i târziu a scrie despre moarte, nu-i devreme nici a conştientiza, că viaţa nu trebuie trăită în pustiu şi nici determinată  fie de ură, fie de dragoste. ea trebuie echilibrată cu amândouă.
şi am labirintul în inima mea, cu toţii îl au. dacă vor ieşi din el sau nu, depinde de ei . . .
labirint e şi al minţii de aur, labirinte sunt oriunde, însă nici unul nu poate exista fără dragoste.

Comentarii

Kiraa. a spus…
chiar ma gandeam, eu n-am nevoie de labirinturi ca sa ma pierd. in fata oamenilor, in fata mea, sau pe strada.
Si fara dragoste... suntem liberi?
D. a spus…
mereu scri foarte frumos :)
Blitzbrieg Bøp a spus…
Un labirint in care sunt prinse persoanele si din care scapa foarte greu:dragostea. Atunci cand se intampla, e greu de ridicat si poate fi indepartata numai prin suferinte si scrisori inlacrimate:::...
Trubadurul Vesel a spus…
e prima data cand citesc ceva in care vad ca introduci si ,, nefiinta ,, moartea .. , dar la sfarsit a trebuit sa iti pastrezi obiceiul si sa spui ca nimic nu exista fara dragoste :)
ochelari de ploaie a spus…
un intelept vorbeste din amintiri...
Father a spus…
Interesanta si chestia cu moartea.
Dar daca este dragoste.. e de bine
. a spus…
poti avea multe satisfactii fara dragoste! dragostea e asa imprevizibilaaa...
Anonim a spus…
cred ca dragostea e cheia care ne ajuta sa iesim din labirint :)
Hoinara a spus…
Fara dragoste viata ar fi seaca,surda si oarba.
Mallynna a spus…
Dragostea e esenta unei vieti traite din plin.Din dragoste uram, ne razbunam..din dragoste radem, plangem sau suferim.
aliz a spus…
Şi totuşi dragostea e cea care poate să ne facă să ne rătăcim în acest labirint interior , pierzând din esenţa trăirii , hrănindu-ne cu himere .

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate