Epigon

" Întrebat de ce a escaladat  Everestul, Hillary a dat o explicaţie convingătoare : pentru că el există. Însă pământul are nevoie şi de dragoste, de inşi care să iubească. Dragostea o aduce epigonul. Vocaţia acestuia e să nu ajungă niciodată primul şi să se despartă greu.
Nu trebuie să mă tem de acest cuvânt, epigon, pentru că nu trebuie să mă tem de dragoste. Şi dacă aş crede în gesturi, m-aş trânti în iarba şi pe nisipul acestei veri să mă umplu de amintirile ei, să-mi satur setea de dragoste . . . "

14 comentarii :

Desire spunea...

Frumos :*!

kiraastuff spunea...

incep sa-mi cam placa citatele astea..

Little leisure spunea...

Frumos spus:*

PortocalaAtomica spunea...

E adevarat, uneori e nevoie de "Everesti" si hiperbole, și sa ne dam seama cât de minunata e nevoia de dragoste, apropiere:::...

Pioggia d'aprile spunea...

Iubirea autentica o gasesti doar in Libertate ! Iubirea elibereaza, NU subjuga, nu face reguli !
Cel Ce este IUBIREA ne-a adus si LIBERTATEA o data cu ea.
Doar UNUL a stiut sa aduca o data cu IUBIREA SI LIBERTATEA si aci si in Ceruri- Cel ce Este Iubire.(cel care ne-a dezrobit de pacat si suferinta si ne-a redat libertatea si iubirea)

VIVA LA LIBERTE' !!!!!!

Pauza De Tigara spunea...

"Şi dacă aş crede în gesturi, m-aş trânti în iarba şi pe nisipul acestei veri să mă umplu de amintirile ei, să-mi satur setea de dragoste" geniala asta. Ma bucur ca iti petreci timpul citind:)

Pioggia d'aprile spunea...

Fooooooooooooooooooaate frumos !!!!!
:):):):):):)
Superb !!!!!!!!!
Nemaipomenit !!!!!!!!!!!!!!!!
Incantator !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Extraordinar !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esti foarte talentata !!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ma mai satur sa citesc !
Am citit toata noaptea incontinuuuuu si maine o sa citesc incontinuu si poimaine incontinuu!
Senzational, cata profunzime !!!
Superb Superb !!!!
Felicitari multe si mii de pupici ! Foarte frumos ! Superb absolut totul !
Multumesc ca existi!

Pioggia d'aprile spunea...

@ 29 dec, dar cum ti-a venit inspiratia? Cunosti? Ai facut un efort sa traiesti asa ceva? Sau ti-au aratat altii? Aaaaa, e un pasaj dintr-o carte, ops de abia acum am observat, ptiu ce sufar ce orbul gainilor !!! :):) Mii de scuze !

calator spunea...

din ce carte e? pare interesant..

Eqinn0xx ~ spunea...

@Pioggia d`aprile,
ANONIM si de prost gust.
De cate ori intalnesc abetiile
tale lungi si hartzuitoare, imi
vine sa vomit. Te masturbezi asa
matinal, sau dupa ce mananci laptele si cornul de la scoala?

Mallynna spunea...

Extraordinar!

Pioggia d'aprile spunea...

@ EqinnOxx,
eronat, dumneata esti de prost gust si o dovedesti de fiecare data. Si subiectul este si inchis de data asta. Dumneata nu meriti nici macar dreptul la explicatii.

Denisa spunea...

frumos:)

ochelari de ploaie spunea...

:)

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi