Beţie copleşitoare

 Mă duce de mână, în fiecare noapte, într-o poiană luminoasă unde nici vântul nu clatină iarba străvezie, iar sângele încetează să curgă în mine. Şi, mai ales, nu-mi mai e teamă. Acolo în poiana unde mă opreşte el şi stăm toată noaptea fără să schimbăm un singur cuvânt, mă simt ca un arbore. Sau ca o pasăre care tresare prin somn.

Ar trebui să murmur fericită simţind în dimineaţă lumina apăsându-mi pleoapele. Dar în loc să mă mângâie, lumina mă strânge de gât ca o gheară, aducându-mi aminte că voi îmbătrâni şi voi muri. Voi fi doborâtă şi trupul mi se va usca, asta tot. Dar ce am eu în suflet, nu izbuteşte nici o armă, nici nepăsarea sau tăciunii.
Ce are sufletul meu e pe vecie, pentru dragoste renunţ la o parte din nemurire, căci renunţând la binele ce va veni, are să-mi ofere viaţa mai mult decât mi-aş fi putut dori.

15 comentarii :

Lady*izuH spunea...

All for loveee...

Father spunea...

Foarte frumos!

QED spunea...

Ce optimista esti....! Si increzatoare! Eu renunt la multe, inclusiv la dragoste, pentr-un strop de nemurire.

Desire spunea...

Așa e. Ce avem în suflet nu ne poate răpi nimeni dacă noi nu îi permitem.

Denisa spunea...

frumos:)

fatacareaduceploaia spunea...

Numai sa nu fii dezamagita si sa ajungi la concluzia ca ,,toate iubirile trec".

Pauza De Tigara spunea...

degeaba ai de toate daca nu ai dragoste,o dragoste pura sa te inalte de fiecare data cand cazi:)

Bianca Dobrescu spunea...

FrumooooooooSSSS!!!!!!!:D:D:D:D

ochelari de ploaie spunea...

:)

PortocalaAtomica spunea...

De obicei viata oferă materialele necesare pentru construirea unei iubiri, dar e mult mai greu de construit. Cea mai mare satisfacție e atunci când termini de clădit:::...:)

Septimia spunea...

Cata incredere in ceva inexistent.

۷гέąũ šǻ zβǿг đέקąгtэээ spunea...

e foarte buna atitudinea ta,chiar trebuie sa credem ca dragostea exista.!si da,cred ca exista.!




frumos.!

maricica spunea...

eşti o luptătoare!
noi trebuie să luptăm ca să supraveţuim frumos!

mf

Amelie spunea...

Fiecare momet din viata noastra poate fi coplesitor...genial scris!:X

Jimmy spunea...

noaptea in poiana uiti ca esti muritoare.:) e o falsa nemurire dar..

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi