adiere

şi nopţi la rând tot ceea ce fac este să mă las purtat de vânt  . . . 

17 comentarii :

Cafeaua spunea...

uneori facem asta si ziua

C.L.M. spunea...

E mai bine asa:)

iulie spunea...

pentru ca el stie sa ne iubeasca atunci cand avem nevoie si sa ne plimbe mintea departe, unde durerea nu mai ajunge :)

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

E bine ca vantul accepta sa te poarte:].

ღAzucenaღ spunea...

Si eu .

Father spunea...

Foarte reusita papadia!

Father spunea...

...

Denisa spunea...

ai primit un premiu aici: http://blogdepremii.blogspot.com/

Denisa spunea...

vantul stie mai bine :)

l.s.d spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ULQpc56Vvt4&feature=share

Liuba. spunea...

frumoasa senzatie :)

Kiraa. spunea...

pe tine te poarta vantul, pe mine ma ia valul.
si, spune-mi, te poarta frumos? :)

Iris Tiron spunea...

e mai simplu :)

Christina spunea...

Ai grija sa nu ajungi prea departe la sfarsit,:).

Diana Frumosu spunea...

bună imagine.

aş vrea să te întreb ceva. cum poziţionezi pe centru imaginea de sus (cea cu fata, florile..) ?
vreau să pun şi la mine o imagine pe centru, dar, normal, se aşează în margine şi nu ştiu cum să o schimb.
merci.

diana

BLUE FOX spunea...

Buna dimineata, imi place mult
papadia. Am gasit si eu ceva care se misca in vant. La mine pe blog.
Sa ai o zi frumoasa!

Diana Frumosu spunea...

merci.
eu mă refeream la poza care stă deasupra sus, sub titlul blogului, nu la pozele din postare.
deci.. ştii cum ?
(blush)

diana

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi