şovăieşti ?

şi de ai iubit măcar o dată, hai strigă . . . spune ceva.

18 comentarii :

ochelari de ploaie spunea...

eu prezent! O singura data, o spun de aici din prima banca.

elena spunea...

hai!.... sa strigam in cor!my

Iris Tiron spunea...

tip cat pot ,, aaaaaaaaaaaa ,, da am iubit si vreau sa iubesc etern
Am o mica curiozitate (daca nu te superi ), de unde faci rost de imaginile astea superbe de la fiecare postare ?

29decembrie spunea...

@ Iris Tiron : am o gama variata de siteuri si bloguri pe care le vizitez si culeg de colo colo :d..
si de pe tumblr :)>.
calculatorul meu e plin de poze.. cel mai mult spatiu ocupa pozele:)).

Ion Manolius spunea...

Vezi @29decembrie, si mai spui ca nu ai poze. Te-m rugat sa-ti
schimbi poza ta care este la mine
la Gmail si te faci ca ploua.
Uite acum nu strig nimic, na.
Si 2, cred ca nu ma povestesti
lui draguta Jimmy ce am vb. cu
tine. Asa am auzit.Noapte buna 29.

ochelari de ploaie spunea...

pot sa fiu rau cu cineva pe blogul tau?

manoliu spunea...

@ochelari de ploaie,
daca ma priveste, te ascult

Father spunea...

Buna dimineata,
Pentru @29decembrie,@Iris Tiron,
@ochelari de ploaie etc,
Pentru cine are sa imi comunice
probleme personale,(mie-Manoliu)
sau injuraturi sau orice trebuie
sa aud numai eu, va rog SMS la
cosmote fara suprataxa:
0766.474.664. Cartela este
la un telefon fara difuzor, deci
numai S.M.S. - daca lasati numar
va sun de pe al doilea telefon.
Deci @ochelari de ploaie te
te ascult. O zi frumoasa la toti!

PS.-Numai eu vad SMS-urile. Pa Ion

Pauza De Tigara spunea...

Da pot sa spun ca da desi multi confundam iubirea cu atasamentul:)

Vora buna spunea...

Iubirea este ca o revelatie. Existenta acelui flux continu intre cei doi. Si probabilitatea existentei un stare latenta si inainte si atunci cand intalnesti persoana, se creeaza acel continuu intre cei doi. Acesta este idealul meu de iubire, pe care l-am gasit. Si el imi spune "stii, sunt mereu cu tine". Aceasta este inceputul IUbirii ptr mine

Vorba buna spunea...

Iubirea este ca o revelatie. Existenta acelui flux continu intre cei doi. Si probabilitatea existentei un stare latenta si inainte si atunci cand intalnesti persoana, se creeaza acel continuu intre cei doi. Acesta este idealul meu de iubire, pe care l-am gasit. Si el imi spune "stii, sunt mereu cu tine". Aceasta este inceputul Iubirii ptr mine

Vorba buna spunea...

@ erata

(..) in stare latenta (...)

Liz spunea...

cevaaaa!!! :d

l.s.d spunea...

si a strigat un gand.

Pioggia d'aprile spunea...

Zbor departe, fericiti, libertaaaaaate, sarut, ceva, caldura, inima stransa in pumni, undeva, stea, dans, tinem de maini ca niste copii, imbratisare, privire, 4 ochi, ploaie de aprilie.

Manoliu spunea...

Dragii mei, pana la aceasta ora
nu m-a sunat nimeni; nici SMS.
Sunt linistit, nu m-a injurat
nimeni, deci sunt agreat. Mi-ati luat o piatra de pe inima,
@ochelari de ploaie, iarta-ma,
am crezut....Va multumesc!
Astazi sa aveti o zi frumoasa!

ochelari de ploaie spunea...

daca vrei te pot suna, dar trebuie sa te muti in vodafone, dar m-am trezit si la 17.00... scz altadata o sa incerc sa ma trezesc mai devreme sa fiu in pas...

Andreea Cristache spunea...

am iubit si inca iubesc..

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi