Joi, ziua 6. Negru

Imagine
starea mea devine din ce în ce mai senilă şi senil mi-e capul tot şi lucid e lângă tine. şi ce-mi dai tu amar de om de-mi e atât de strânsă viaţa lângă tine ? şi mă tâmpesc în zorii zilei fiorii reci ce trupul mi-l doboară şi mă tâmpeşte toată fiinţa ta de-antregul.
am nelămuriri şi toate nu-s legate doar de mine. încotro s-apuc, să-mi spăl păcatul ce l-am săvârşit cu tine ?
şi unde să mă ascund, să fug, căci degeaba, de nu mă urmăreşti tu, raţiunea o s-o facă.
şi de chiar şi ea ar renunţa, atunci Doamne, mă las la mâna Ta  . . .
   foto: Jana Brike

My world

G : I love you
B : I love you too
G : Prove it. Scream it to the world
B whispers in ear : i love you
G : Why'd you whisper it to me ?
B : Because you are my world ...

Comentarii

Pioggia d'aprile a spus…
“D. ! Mi-e drag D. ! Mergea prin livada cu pomii robiti de rod, calcand harfele ierburilor. Cadeau poamele de pe crengi, cu zvonuri pline si de pe buzele ei cadea – greu ca gutuile si aromat ca naramzele :) – numele celui drag.
Departe, spre soare-apune, aureolati de nouri pe boltirea zarii si luminati de candele tainuite prin paduri- binecuvantau noaptea. Umbrele veneau usoare, purtand cu ele catuile de argint albastru, din care fumega pe dealuri rasaritul lunii…
D ! Mi-e drag D ! Mergea cu pas zvacnit, cantand puterea unui nume. Sireapa dantuire de nomazi in jurul unui foc, dragostea ei juca in jurul unui nume. Si gandurile-i fluturau ca plete de nomazi si rasunau ca salbele tigancilor – caci sufletul si gandurile i se roteau la jarul unui nume. Mi-e drag D.! …”
Pioggia d'aprile a spus…
@fragmentul redat anterior este pur artistic, orice asemanare cu nume sau personaje reale este pur intamplatoare, pentru ca "fereastra cu ninsoare e o fila veche in cartea ingerilor"
End of story !
29decembrie a spus…
@ Pioggia d'aprile : imi plac comenturile pe care le lasi.. si totusi, cum as putea da de tine?:)..as vrea sa te citesc, in caz de ai un blog.. sau ceva :)
Aimee a spus…
Amazing:X
"You are my world"

Sublim prin simplitate:X

Ai reusit sa ma faci sa zambesc :X

Take care>:D<
Father a spus…
@Pioggia d'aprile,
Nu te putem gasi nici ca blogger
Mai bine te inscriai ca anonim.
Eu joc cu (virgula) cartile pe
fata. Iti demonstrezi talentul
literar dar cine esti?
Lady*izuH a spus…
Hmmmzz, cel mai frumos sentiment!
B~ a spus…
how to prove?
Once Upon a Smile a spus…
Foarte frumos! :x
Atat de frumos...:X
Cafeaua a spus…
primul comentariu îmi aduce aminte de o lucrare de ionel teodoreanu:)
revenid la postarea ta...
m-ai cucerit:)
ochelari de ploaie a spus…
inteligenta faza :)
Iris Tiron a spus…
cat de romantic si frumos :">
Pioggia d'aprile a spus…
@Father

fiecare are dreptul sa fie ce vrea sa fie, eu am vrut sa fiu Pioggia d'aprile (este chiar titlul unui cantec), as cum mi-ar placea sa fiu si Parole di burro. Si alte explicatii nu cred ca simt ca as vrea sa-ti mai dau. Decat ca un om alege ce vrea sa fie si cu cine vrea sa fie si cu cine NU vrea sa mai fie.

@29 decembrie, poate tocmai ca nu imi doresc sa dai de mine.


@ Cafeaua, ultimele trei comentarii au fost incadrate in ghilimele si apartin lui Ionel Teodoreanu, pe care il indragesc foarte mult.
Superb! In special ultima replica:X.
Mademoiselle a spus…
Profund. Parca atat de complicat si totusi atat de simplu , iubirea nu se masoara in fapte , asa cum toti sustin , ci in soapte.
C.L.M. a spus…
Ouffff, ce draaaaaaaaagut!!! ♥
Laura. a spus…
nu e din Twilight?
Liuba. a spus…
genial.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Miel sau lup, mai bine decât vulpe