it's all about me

I have pets
I love meeting new people
I am insanely shy (sometimes)
My best friend is a boy 
I talk on the phone every night (most of the time)
I drink milk almost every day
I’ve kissed someone in a bathroom
I’ve kissed someone in bed
I’ve kissed someone at school
I like to read.
I like to watch tv
I love pizza
I love to travel
I wish I had time to watch more movies
I miss being a little kid
Summer is my favorite time of the year
Winter is my favorite time of the year
I have a favorite holiday
I have a favorite holiday other than Christmas
I’m listening to music right now
Music helps me work
The last person I texted was a boy
I love cartoons
The last thing I drank was water
I collect something
I’ve kissed someone within the last 24 hours
I’m still in my pajamas
I have to go to school tomorrow
I need to clean something
I’m on the phone right now
I’m watching tv right now
I’m eating right now
I’m on the phone, watching tv, and eating right now
People say I’m funny
People say I’m pretty
I’ve been told that I have gorgeous eyes
Someone I know has had cancer
It’s past my bedtime
People tell me that I have good hair
People tell me that they like my clothes
I wish I had some money right now
I need a job 
I’m listening to someone talking right now
I’ve kissed someone in front of my parents
I’ve kissed someone on New Year’s
I’m kinda scared of the dark
It’s hard to sleep with the door open
It’s morning.
I believe in God 
I like strawberries
I should probably do something productive now.


11 comentarii :

Denisa spunea...

Ai un premiu la mine pe blog:)
Sper sa iti placa ;))

Bianca Dobrescu spunea...

:)

Lady*izuH spunea...

Nice about you! >:D<

ღAzucenaღ spunea...

Pentru ca de fiecare data reusesti sa ma impresionezi ti-am lasat un premiu la mine pe blog.

Boddah spunea...

încă nu mi-am cunoscut cel mai bun prieten, shit!

Pauza De Tigara spunea...

trebuia sa ai postare si despre tine, si eu poate o sa am si acest mic curaj :)

CDZ spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Manoliu spunea...

-@ CDZ, am fost si eu la tine,
m-am ingrozit. Atragi numai
cu poza ta. Schimba genul, nu
te reprezinta. O zi frumoasa!

Father spunea...

@ 29decembrie Buna dimi'
Seamana cu un CV Frumos.
Si daca este al tau
Si daca este literatura
Imi place oricum
Felicitari !

Anonim spunea...

Un astfel de CV ar trebui sa avem
toti scris pe tricou, sa vedem cu
ce fel de caracter vorbim.
EXISTA SI UN CV AL SUFLETULUI ?
O zi minunata sa ai @29dec.!

CDZ spunea...

(offtopic comment)
Manoliu: Cred ca n-ai un orizont prea deschis asupra artei vizuale conceptuale... sper ca nu esti unul din cei care cred ca fotografia, spre exemplu, sta intr-o reflexie in forma de inima, sau un snapshot cu cuplu care se saruta... kitsch...
Nu tot ce tine de arta are rolul de a reprezenta realitatea. "Arta este în esenţă cea mai profundă expresie a creativităţii umane."
Daca te-ai ingrozit, pot doar sa ma bucur... ideea era de a provoca impact vizual si conceptul urmarea sa deschida portile creativitatii si intrebarilor... :) Multumesc deci pentru apreciere!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi