Miercuri, ziua 5

Imagine
Există luni în care mă întreb dacă am rămas însărcinată. Sau voi rămâne. Vreodată ? Când ? Subiectul acesta, la nivel conversațional, îl evit din interior. Nu pentru că mi-este teamă, dar nu sunt pregătită. Iar în fapt, nici de pregătirea asta nu am idee în ce constă cu precizie.
Mă simt puțin buimacă. Am reușit să mă trezesc la o oră rezonabilă, 11:00. Pofte, gânduri, planuri. Fără planuri. Cafea și un ceai fierbinte pentru el. E neplăcut de frig afară. Angajații de la Enel se uită în dormitor. Ce obicei să tot repari la cabluri. Mai umblu goală. N-am secrete, umblu goală și desculță pe tot holul lung, din baie până în dormitor.
-          - Cine să pregătească ce anume ? Masa cu taicătu la apartament la mamaie, o voi anula. Și așa am rămas singură. Scriu la o lucrare și scriu și aici. Nu știu dacă mă gândesc mai mult la sex sau la mâncare.

Mai bine îmi aprind o țigară.
foto: Jana Brike

Goală

cum vezi tu femeia goală ?
goală de sclipiri, goală de amintiri
goală de suflet, goală fără haine
goală în minte, goală în priviri
goală în oase, fără măduvă
atât de goală, că-i furată de patimă.
atât de pustie că-i lipsită de piele
şi fără carne pe mâini, atât de albe.
atât de răvăşită de goliciune
încât o priveşti îngăduitoare, ca nişte funigei prin aer.
vreo femeie urâtă, dar fie ea fermecătoare ?
goală dragul meu,  de obrăzniciile dumitale.
e înfrumuseţată de buze puţin cam groase
şi degete de suverană, stăpână pe fandoseli şi totuşi goală.
picioare scurte şi bine făcute, goale
mai contează trupul tot când ea n-are pic de splendoare ?
da, ai zice tu
decât singur, mai bine ai iubi un monstru.
şi el gol, mizer, cuprins în contrast cenuşiu.

cine-i mai cumplit ?
tu, fermecător şi veşnic cuceritor
ori femeia fixată într-un cadru atât de gol ?

Comentarii

Andy Sid a spus…
goala, cu aripi de inger murdare de funingine.
Manoliu a spus…
D.zeu a creat femeia din coasta
lui Adam pentru ca el sa nu fie
singur. Cum poate un barbat sa
urasca femeia? Cand ea la origine este din trupul lui. D.zeu a spus:
Cand femeia si barbatul se unesc
formeaza un singur trup.
Aristotel a spus:
"Ce sunt prietenii?-(Sotii,Iubitii)
Un suflet in doua trupuri!"
2)Poti spune ca o sticla e goala;
O femeie nu poate fi nici urata si
nici goala. Poate fi fara haine,
sau un om romantic poate sa spuna ca i s-a oferit un nud feminin
plin de dorinte, pe care nu ramane decat sa il sarute pana nu ramane nici un loc neatins de buzele sale.
Pentru ca o iubeste, si la fel
ca sublima Shakti, urca sa intre
in comuniune cu iubitul ei Shiva
spre o beatitudine suprema.
Astfel femeia este plina de iubire, de sentimente calde,
plina de afectiune, de frumusete,
si plina de creativitate si plina
de dragoste de mama. Unde vede
cineva ca o femeie este goala ?
Cine are un gol in suflet si
vede numai jumatatea goala a
paharului poate afirma ca o femeie
este goala. Eu privesc femeia pri
ochii unui om Romantic si nu
misogin. Hai sa-i oferim femeii
cea ce merita: Tandrete si Iubire !!!
Iris Tiron a spus…
femeia goala reprezinta frumosul pur :)
aLiz3 a spus…
goală dragul meu, de obrăzniciile dumitale
Fermecător .
Denisa a spus…
mai contează trupul tot când ea n-are pic de splendoare ?
da, ai zice tu
foarte adevarat in unele cazuri
Father a spus…
Sa fie si ca voi:
Frumoasa si goala.
Eu am pus accent
pe calitatile
femeii.
Zor de Zi a spus…
e sublim poemul acesta!
Alexandru a spus…
Goala, nemachiata !
ochelari de ploaie a spus…
se simte un parfum...
parasita (nu musai in primul sens ce ne vine in minte) :)

frumos ai scris :)
Septimia a spus…
Unei femei goale ii curge sangele mai abitir prin vene.
Lady*izuH a spus…
Imi inspira frig cuvintele astea..:-?
l.s.d a spus…
esti extraordinara.

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte