dar

şi văzând marea mi-a luat totul dar mi-a dat ceva nou.
rămâne să descopăr ce ...

16 comentarii :

tanciu spunea...

marea!...cât mă bucur că scrii despre ea. mulţumesc.

Father spunea...

Imi amintesc de nisipul ud pe care
scriam cu o nuia.Venea un val si
stergea ce am scris. Scriam LOVE
si apa stergea din nou si ma intrebam: Asa de putin a tinut?

Iris Tiron spunea...

ti-a dat fericire si liniste interioara :)

Deea spunea...

Sper să găsești repede acel "lucru" nou... Sper să fie bun și să te ajute să-ți continui drumul...

vacitim spunea...

zambetul, bucuria de a visa, linistea...pe tine tie...:)

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Ea insasi e darul ei pentru tine!:]

A c i d R a i n^ spunea...

N.as crede.

Lady*izuH spunea...

daaaa, vreau la mare:(

ღAzucenaღ spunea...

Trebuie doar sa te uiti atent la valuri sau sa astepti si vei descoperi ceva maret ,ceea ce-ti doreai de mult.

Andreea Cristache spunea...

marea si linistea ei:x

Blair spunea...

marea are secretele ei

Jimmy spunea...

:)

jS spunea...

marea iti daruieste ceva nou prin fiecare val pe care si-l trimite la mal :)

Julieta spunea...

superb, superb, minunat ai scris..I never thought of it this way, but I guess there's something in it

Lilu spunea...

Marea :X singurul lucru care ne tine echilibrul si ne invata sa plutim pierzandu-ne in peisajul ei ^^ Superb!

Anonim spunea...

frumos

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi