:)

10 comentarii :

Wanna spunea...

Mmm.... parca-i simt mirosul!

Mi-ai facut pofta de cafea. :)

Denisa spunea...

momentan e si sper sa fie si restul zilei asa;))

Father spunea...

Buna dimineata @29 decembrie,
Am iestt de la serviciu si am
umblat prin oras dupa o piesa de
Laptop. Nu am gasit.Si multi cred ca aici in Bucuresti gasesti orice
Am ajuns acasa; aici nu am gasit
cafea. Am facut un ness, si gata.
Acum sunt pe desktop si ma uit la
blogul tau: O ceasca de cafea, ok.
Daca eram la tine in Tulcea, poate
beam o cafea impreuna.O zi frumoasa
iti doresc @29decembrie.

29decembrie spunea...

@ Father : da, la un mic bar de pe faleza unde e cea mai buna cafea :)... acum pe vremea asta ploioasa si ceata pe Dunare.

fatacareaduceploaia spunea...

Buna dimi.
Pofta buna la cafea:)

l.s.d spunea...

buna dimineata!in aburi de cafea si o zi ' trista' de aprilie!

Bianca Dobrescu spunea...

Neaţa:D!

Lady*izuH spunea...

My drog<3!

Cafeaua spunea...

să ai poftă:)

cenusadelumina spunea...

Buna dumineata si tie (:

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi