Azi a fost ca un drog

6 comentarii :

ink.heart.for.poem spunea...

nici eu nu pot spune ca am avut o zi prea buna...

29decembrie spunea...

@ ink.heart.for.poem : imi pare rau sa aud asta, dar de n-as fi prea atenta la starile oamenilor, nu as mai intreba de ce acum.
deci, de ce ?

Lorelei spunea...

referitor la postarea ta anterioara...eu sunt mai mult decat o naiva..

Manoliu spunea...

Nici vremea de afara inca nu
corespunde cu dorintele
noastre important sa nu uitam
de D-zeu. Apropos- @Lorelei.
am comentat pe: blog- Doamne,
numai tu esti minunat! Este
blogul tau sau a lui Tess ?
Multumesc mult @29decembrie!

Cafeaua spunea...

nu stiu de ce, dar eu nu vad drogul ca fiind ceva rau.
mai degraba un ceva pe care il vrei tot timpul, si numai lipsa lui de omoara

Cafeaua spunea...

te**

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi