Au innebunit salcamii

Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata
S-a-ntamplat ceva imi pare
Si cu lumea asta toata

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele

S-a-mbatat padurea verde
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?
                                                                                                          - Arhip Cibotariu

15 comentarii :

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Foarte tare poezia, cu multe figuri de stil. Misto ultimele versuri:]]. Felicitari!:*

Iris Tiron spunea...

e pentru prima data , daca nu ma insel cand iti citesc catrene .. la mai multe ca nu-s rele ;)

Boddah spunea...

într-a noua sau a zecea când am descoperit poezia asta, umblam pe stradă cu o faţă tâmpă şi îmi "anunţam" cunoscuţii că au înnebunit salcâmii şi că da, nu-i nimic în neregulă dacă nu sunt chiar aşa cuminte.

calator spre infinit spunea...

frumos:)

Deniza C. spunea...

câtă primăvară în versurile tale!...
şi merci!: )

Pauza De Tigara spunea...

eu niciodata n-am reusit sa cunosc poezia pana la capat tot timpul ma opream la "au inebunit salcamii";))

Pauza De Tigara spunea...

app. urasc ca nu pot sa te urmaresc in fiecare zi,esti rapida pentru timpu meu dar mereu recuperez cititu:)

29decembrie spunea...

@ Pauza de tigara : nu-i nimic, eu ma bucur ca cel putin o faci :*!

Cafeaua spunea...

au innebunit salcamii
:)
tudor gheorghe o canta genial.
:)
cand eram mica tot urlam prin casa partea cu " au inneeeebuuuniiiit!!!!":)

Julieta spunea...

ador poezia asta, mai ales in interpretare Tudor Gheorghe. multumesc de reamintire!

Father spunea...

frumoasa poezie
exceleaza prin rima perfecta
Mie imi place cum o recita
29decembrie - Felicitari!

Denisa spunea...

"Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?"
imi place foarte mult:x
foarte frumoasa poezia :)

vacitim spunea...

Sunt minunate versurile, le canta superb Tudor Gheorghe, dar a batut ieri un vant...mama, mama :D

ideegeniale spunea...

Iubesc piesa :) Uite, eu am cont pe tumblr, poti gasesi pe-aici imagini care sa iti inspire scrisul, pupici!

ideegeniale spunea...

http://haveatasteee.tumblr.com

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi