Unde dragule ?

ia spune dragul meu, să fie Veneţia sau Rio ? ahh, tu preferi Cairo . . .

19 comentarii :

vacitim spunea...

Sunt absolut convins ca intrebarea nu imi era adresata mie. Totusi, pot alege Agra. :)

29decembrie spunea...

@ vacitim : poti alege oriunde vrei sa mergi .. . chiar si Raiul.

tanciu spunea...

mmm...vreu peste tot. :D

29decembrie spunea...

@ tanciu : :)) cat de comic ai spus-o.
da, si eu vreau... si cat suspin ca nu pot.

Andreihappyday spunea...

Fara Bucuresti? Chiar nu sunt doritori?

Operaţie pe suflet deschis spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
aLiz3 spunea...

Dacă aş vrea să merg undeva , aş merge acolo unde e el .

Andreea spunea...

Longon, my love. Dar mi-ar plăcea să le vizitez şi pe celelalte, of course.

Să merg eu unde e el? Să vină el unde sunt eu? Ce-ar fi dacă ne-am întâlni undeva la mijloc? În fond, aşa ar fi cel mai corect şi mai perfect...

Andreea spunea...

London*

Deja visam că sunt în acest oraş:D

Blair spunea...

hai la paris, draga mea <3 !

Father spunea...

ROMA 29decembrie.
Eventual Antica!

Andreea spunea...

London. :)

vacitim spunea...

neahhh...raman la agarra :D
multumesc insa :)

Father spunea...

Cairo categoric nu ! Regiune
de razboi cu natiuni multe
si oameni raniti. Am fost
la Arabi,ei nu sunt ca noi ei
au traditiile lor cu care eu
nu ma acomodez. Altfel este
razboi. Raman aici. Aici in
tara cel putin e liniste.

HnH spunea...

wow..! Perfect spus 29decembrie! Eu vreau in Rai! Hai cu mine!

Lilu spunea...

Jamaica :)) :X

Boddah spunea...

B-E-R-L-I-N
:)

Mihay spunea...

New York

Andreea Cristache spunea...

Las Vegas :>

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi