Tu eşti fericit ?

" Şi chiar dacă întâlnesc pe cineva care face ce a vrut, şi acela are sufletul chinuit. Nu-şi găseşte liniştea. Iar acum, mi-ar plăcea să insist : tu eşti fericit ?
- Nu. Am o nevastă pe care o iubesc, cariera la care am visat. Libertatea pe care mi-o invidiază toţi prietenii. Călătoriile, onorurile, complimentele . . . Dar e ceva . . .
- Ce ?
- Cred că, dacă mă opresc, viaţa îşi pierde rostul.
- Nu poţi să te relaxezi, să priveşti Parisul, să-mi strângi mâna şi să spui : am obţinut tot ce mi-am dorit, acum hai să profităm de anii care ne-au mai rămas.
 - Pot privi Parisul, pot să-ţi strâng mâna, dar nu pot spune aceste cuvinte ... "

16 comentarii :

Zauxst spunea...

Fericiea e "overrated". Cati sunt fericiti cu adevarat? Poate sunt 2-3 ani, apoi apar problemele s.a.

Lady*izuH spunea...

Tre' sa alergi o viata intreaga, cred, ca sa iei de mana fericirea...

29decembrie spunea...

@ Zauxst : eu stiu . . . problemele apar si dispar, dar poate fericirea e cea care uneori le rezolva pe toate ! acum depinde daca esti singur sau in doi.

@ Lady*izuH : sigur ca da, sunt persoane care poate inca nu au descoperit si tind spre asta. sigur..

PortocalaAtomica spunea...

Oricum, cum perfecțiunea nu exista, fericirea e dificil de găsit sau creeat::..:)

29decembrie spunea...

@ PortocalaAtomica : perfectiunea nu exista intr-adevar, dar fericirea?
cand ai facut referinta la fericire, primul gand care trece prin minte e ca am tinde spre absolut. ceea ce in fiecare zi vrem sa obtinem. dar fericirea, se primeste si se da.

Andreea spunea...

Superb, superb. Titlul cartii si autorul, please!:D :))

29decembrie spunea...

@ Andreea : acelasi de dinainte. :*

manoliu spunea...

Nu-si gaseste linistea-aici imi place foarte mult Felicitari ! Oare cum stii?

Blair spunea...

acum nimeni nu te mai intreaba daca esti fericit ci 'ai o tigare?'

DoarEu spunea...

eu pot spune ca sunt fericita, dar nu sunt implinita... un copil, o familie, mi-ar aduce fericirea deplina. :)

tot timpul ne lipesete ceva pentru a fi pe deplin fericiti... dar, de fapt in noi musteste neimplinirea.
ganduri alese!

maricica spunea...

Eu sunt fericită!
Şi totuşi, ajungi în viaţă la unele momente când te gândeşti dacă fericirea nu e o iluzie pe care ne-o inventăm.

Tu eşti fericită?

mf

Andreea spunea...

cine mai e fericit cu adevărat, 100%?

Zauxst spunea...

@Andreea Nu cred ca mai sunt oameni fericiti care sa se aproprie de un procentaj la 60%... De te aproprii de 100% inseamna ca esti cu adevarat multumit de tot, dar atunci nu cred ca esti una din persoanele cu o profunzime prea "spatioasa"

Andreea spunea...

Stăteam aseară şi mă gândeam la acest citat. Autorul avea mare dreptate. Am, în această perioadă, cam tot ce mi-am dorit şi mi-aş putea dori...dar totuşi nu mă pot declara fericită, nu în întregime(cel puţin).

Mă întreb: Fericirea există? Sau e doar o altă destinaţie inexistentă spre care ţintim toţi din nevoia de a avea "un scop"?

manoliu spunea...

Se intampla ca el si ea sa fie fericiti, dar nu 100%. Ea are un job si el un Jeep Q7. Fiecare este fericit cu ce are, dar intre el si ea sa existe doar toleranta.

manoliu spunea...

Oamenii bogati si oamenii frumosi sunt cei mai fericiti. Henri Rouseau spunea: "Frumusetea reprezinta promisiunea fericirii".

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi