Toate astea pentru că o femeie . . .

" Deşi ştiu că este posibil s-o fi pierdut pentru totdeauna pe femeia pe care o iubesc, trebuie să fac un efort ca să trăiesc toate darurile pe care Dumnezeu mi le-a dat azi. Darul nu poate fi economisit. Nu există o bancă unde să-l depun ca să-l utilizez când o să fiu din nou împăcat cu mine însumi. Dacă nu voi culege roadele acestor daruri binecuvântate le voi pierde iremediabil.

Dumnezeu ştie că suntem artişti ai vieţii. Într-o zi ne dă o daltă pentru sculptură, în altă zi pensule şi culori pentru un tablou, sau hârtie şi stilou ca să scriem. Dar niciodată nu voi reuşi să folosesc dalte pentru pânză, sau pensule pentru sculpturi. Cu toate acestea, oricât de greu ar fi, trebuie să accept micile daruri binecuvântate de azi, deşi mi se par blestemate, pentru că sufăr, ziua e frumoasă, soarele străluceşte şi copiii cântă pe stradă.
Şi totuşi numai aşa voi reuşi să ies din durerea mea şi să-mi reclădesc viaţa. "


10 comentarii :

Denisa spunea...

interesant ce ai scris:)

Deniza C. spunea...

Fiecare instrument cu rolul lui... fiecare zi, cu rostul ei... fiecare gând, cu scopul lui! :) Frumos.

Un trup spunea...

Artisti ai vietii. Ne desenam singuri, zilnic, chiar si atunci cand dormim, ne desenam vise, desi nu recunoastem, noi suntem arhitectii viselor noastre.

Andreea spunea...

De ce nu specifici de unde sunt citatele? Mi-ar place sa stiu, as fi curioasa sa citesc cartea/cartile...

29decembrie spunea...

@ Andreea : pentru ca imi place atunci cand oamenii ghicesc, si au facut-o pana acum, ceea ce e uimitor si placut cand stiu si ceilalti despre cartea citita de tine.
paulo coelho - Zahir.
:*

Zauxst spunea...

Nu stiu ce va place atata la Coelho... Toate cartile lui (in afar' de Alchimistul) mi s-au parut "neinteresante"... Il pot compara pe scriitor si cartile lui cu seria Twilight... Doar prima parte a fost interesanta pentru ca era ceva nou, dar se exagereaza deja in prostie.
Desigur Coelho nu-i prost...

septimia spunea...

L-am citit pe Coelho pentru ca mi-a placut 11 minute. Dar daca iei toata cartile lui cap-coada, e o repetivitate de idei deranjanta, pentru mine cel putin.

Insa unele din randurile sale aplicate, ar face suficient bine.

29decembrie spunea...

@ Zauxst : nu pot spune ca este scriitorul meu preferat, nici ca am citit toate cartile sale, insa unele idei pe care le ragasesc in scrierile sale sunt foarte bune si impresionante. nu cred ca poti compora un scriitor cu un altul. fiecare are stilul sau, oralitatea sa.


@ Septimia : da, intr-adevar, ideile sale, motivele, majoritatea se repeta, consider ca doar asa iti poti forma stilul si te poti incadra intr-un gen anume, iti fixezi ideile, nu poti face o harababura.
cand iubesti ceva si simti ca nu poti altfel sa-l exprimi decat scriind, atunci nu te mai opresti, scrii si scoti in evidenta de cate ori ai posibilitatea, 'teoriile' tale.
e o oarecare monotonie, un cotidian prescris, dar cand apari cu altceva nou fata de cu ce ti-ai obisnuit cititorii, e mai wow decat sa scrii 23527 carti pe teme diferite.

Deniza C. spunea...

Mie una îmi place Coelho. Am citit trei cărţi de-ale lui... şi toate erau diferite. Ştiu însă că se mai repetă, dar mie tot îmi place. Părerile sunt împărţite... gusturile nu se discută :).

manoliu spunea...

Daca in viata esti obisnuit sa pierzi, consideri aceasta femeie, poate o ultima si frumoasa deceptie. Frumos 29decembrie.Mi s-a intamplat si mie. Asa e viata!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi