Miercuri, ziua 5

Imagine
Există luni în care mă întreb dacă am rămas însărcinată. Sau voi rămâne. Vreodată ? Când ? Subiectul acesta, la nivel conversațional, îl evit din interior. Nu pentru că mi-este teamă, dar nu sunt pregătită. Iar în fapt, nici de pregătirea asta nu am idee în ce constă cu precizie.
Mă simt puțin buimacă. Am reușit să mă trezesc la o oră rezonabilă, 11:00. Pofte, gânduri, planuri. Fără planuri. Cafea și un ceai fierbinte pentru el. E neplăcut de frig afară. Angajații de la Enel se uită în dormitor. Ce obicei să tot repari la cabluri. Mai umblu goală. N-am secrete, umblu goală și desculță pe tot holul lung, din baie până în dormitor.
-          - Cine să pregătească ce anume ? Masa cu taicătu la apartament la mamaie, o voi anula. Și așa am rămas singură. Scriu la o lucrare și scriu și aici. Nu știu dacă mă gândesc mai mult la sex sau la mâncare.

Mai bine îmi aprind o țigară.
foto: Jana Brike

Taină ?

Când auzi o mărturisire îngrozitoare, îi iei mâna şi-l întrebi :
- Cum te pot ajuta ?
Iar el cuprins de îndoieli, îşi varsă focul în conversaţia asta neînsemnată a unei seri întregi, spunând :
- Marie dragă, inteligenţa asta care fărâmă, care nimiceşte tot, îmbată societatea şi-o cuprinde într-un circ. De ce am eu nevoie tu nu-mi poţi oferi. Tu eşti o fată inteligentă . . . şi atât. De ce am eu nevoie, spuse cu capul plecat, râzând încetişor şi folosindu-se de ironie, se duce, vine. Tu femeie drăgălaşă poţi ridica munţi.
Dar ea în loc să-l primească cu ochii însufleţiţi şi fruntea luminată, se arată gravă şi serioasă.
- Ţi-am greşit ?
- Femeile nu pot decât să iubească, să adore, şi atâta dragoste merită o răsplată.
Apoi ridică faţa, îl lăsă să o sărute, după care hotărât, uşor, dă să plece  .
- Dar taina mea va fi întotdeauna o taină.

Comentarii

tanciu a spus…
ai un blog absolut genial, cât mă bucur că am dat de el.
te voi citi, zilnic şi cu emoţie.
Kaos Moon a spus…
sa-ti urmaresti mailul...
29decembrie a spus…
@ Kaos Moon : des ?
Kaos Moon a spus…
@ o femeie (chiar si in devenire) nu trebuie sa spuna niciodata "des" :)

PS : probabil in seara asta
29decembrie a spus…
de ce ? devine prea des daca pronunt des?
sigur, voi incerca sa fiu cu ochii pe el.
Kaos Moon a spus…
ti-am scris... mucles pls
aLiz3 a spus…
Nimeni nu cunoaşte tainele pe care o femeie le poartă în suflet . Asta îi oferă farmec şi mister. :)
Kaos Moon a spus…
nimeni nu-si doreste o femeie sclav propriilor taine... cand tine prea mult la ele, nu mai are nici mister nici farmec ci doar un bun argument solid ca sa o eviti...

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte