Taină ?

Când auzi o mărturisire îngrozitoare, îi iei mâna şi-l întrebi :
- Cum te pot ajuta ?
Iar el cuprins de îndoieli, îşi varsă focul în conversaţia asta neînsemnată a unei seri întregi, spunând :
- Marie dragă, inteligenţa asta care fărâmă, care nimiceşte tot, îmbată societatea şi-o cuprinde într-un circ. De ce am eu nevoie tu nu-mi poţi oferi. Tu eşti o fată inteligentă . . . şi atât. De ce am eu nevoie, spuse cu capul plecat, râzând încetişor şi folosindu-se de ironie, se duce, vine. Tu femeie drăgălaşă poţi ridica munţi.
Dar ea în loc să-l primească cu ochii însufleţiţi şi fruntea luminată, se arată gravă şi serioasă.
- Ţi-am greşit ?
- Femeile nu pot decât să iubească, să adore, şi atâta dragoste merită o răsplată.
Apoi ridică faţa, îl lăsă să o sărute, după care hotărât, uşor, dă să plece  .
- Dar taina mea va fi întotdeauna o taină.

Comentarii

tanciu a spus…
ai un blog absolut genial, cât mă bucur că am dat de el.
te voi citi, zilnic şi cu emoţie.
Stefan a spus…
sa-ti urmaresti mailul...
29 decembrie a spus…
@ Kaos Moon : des ?
Stefan a spus…
@ o femeie (chiar si in devenire) nu trebuie sa spuna niciodata "des" :)

PS : probabil in seara asta
29 decembrie a spus…
de ce ? devine prea des daca pronunt des?
sigur, voi incerca sa fiu cu ochii pe el.
Stefan a spus…
ti-am scris... mucles pls
aliz a spus…
Nimeni nu cunoaşte tainele pe care o femeie le poartă în suflet . Asta îi oferă farmec şi mister. :)
Stefan a spus…
nimeni nu-si doreste o femeie sclav propriilor taine... cand tine prea mult la ele, nu mai are nici mister nici farmec ci doar un bun argument solid ca sa o eviti...

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate