Miercuri, ziua 5

Imagine
Există luni în care mă întreb dacă am rămas însărcinată. Sau voi rămâne. Vreodată ? Când ? Subiectul acesta, la nivel conversațional, îl evit din interior. Nu pentru că mi-este teamă, dar nu sunt pregătită. Iar în fapt, nici de pregătirea asta nu am idee în ce constă cu precizie.
Mă simt puțin buimacă. Am reușit să mă trezesc la o oră rezonabilă, 11:00. Pofte, gânduri, planuri. Fără planuri. Cafea și un ceai fierbinte pentru el. E neplăcut de frig afară. Angajații de la Enel se uită în dormitor. Ce obicei să tot repari la cabluri. Mai umblu goală. N-am secrete, umblu goală și desculță pe tot holul lung, din baie până în dormitor.
-          - Cine să pregătească ce anume ? Masa cu taicătu la apartament la mamaie, o voi anula. Și așa am rămas singură. Scriu la o lucrare și scriu și aici. Nu știu dacă mă gândesc mai mult la sex sau la mâncare.

Mai bine îmi aprind o țigară.
foto: Jana Brike

Sub arcadele de fluturi

Întâmplător am simţit atunci că ţin la ea şi nu o zi sau două, o întreagă primăvară. Ţipând de fericire, îi zic :

- Păsările ce rămân aici în iarnă, unde plutesc oare ? O fi ţinutul lor în vale, atunci când oraşul noaptea moare ?
- Trec foarte lent, vezi dragule ? Timp de-ascuns ele nu au, înaintează printre nămeţi iar orizontul li se deschide. Care ţinut ? Ce nebunie ? Hai urcă înapoi, sus! Fără tine copacul nu-i copac  . . . .
- Iar fără tine marea nu e mare . . .

Iar ei surâd mereu şi se sărută. Trece, abia mişcând, o altă iarnă . . . în ritmuri întrerupte, în guri de rai şi pe pământ rece, pe lângă noi o a treia primăvară trece.
Mănunchi de ani să tot mai vină, gloria noastră bătrâna ea să ne cuprindă.

Şi ţi-aş muşca iar gura-ţi frumoasă când stăm liniştiţi pe iarba caldă, într-o tăcere aproape rituală . . .

Comentarii

a n c a a spus…
parca iubirea-i mai iubire primavara.
Deniza C. a spus…
simplu. expresiv. frumos. :)
29decembrie a spus…
@ a n c a : ce frumos ai spus-o ;x!

@ Deniza C. : ce e simplu e si frumos. mersi :*.
Cony a spus…
Superb ! Mi-ai amintit cat de dor imi este de mare...
29decembrie a spus…
@ Cony : ahh:-s, nu mai... imi este rau dor de mare..
multumesc :*!
aLiz3 a spus…
speechless . i simply love it <3
Costea a spus…
Dar şi iubirea de toamnă este frumoasă. Imaginează-ţi frunzele ce se adud sub paşii voştri de îndrăgostiţi.
Denisa a spus…
foarte frumos:)
Un trup a spus…
Rime cuprinse in proza. Albert Camus scria "in miezul iernii am descoperit in mine o primavara invincibila".
29decembrie a spus…
@ Aliz3 : :* multam >:D<.

@ Costea : sigur ca da, toamna e anotimpul meu preferat.. apoi vara..apoi primavara...

@ Denisa : multumesc :*!

@ Un trup : frumos spunea Albert . . .
Pauza De Tigara a spus…
atunci o a 4 primavara sa va urmeze.. si o alta, alta primavara...
29decembrie a spus…
@ Pauza de tigara : multumesc frumos, imi doresc asta si de asemenea iti doresc si tie la cat mai multe fericite si pline de iubire ! :*
manoliu a spus…
Sub arcade de fluturi stau iara, Si pasari din iarna privesc, Flori de cires, primavara, Un gand de la tine primesc. Nu pot sa opresc primavara, De-ar fi sa rup multe flori, Noaptea sa cant cu chitara, Visand sa te-astept pana'n zori. (Poezie adresata doar primaverii)
29decembrie a spus…
@ Manoliu : frumos precum ai prezis.. :). foarte frumos .. >:D<.
manoliu a spus…
Sunt bucuros si mai vin deoarece si aici e foarte frumos!

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte