Spre ziuă

Şoldurile îţi erau calde şi apropriate de-ale mele.
Percep o tensiune iar braţul îmi devine inert. Nu ştiu să fi fost durerea cea care mă-npiedică în braţe să te strâng.
Şi-ncep să tremur, la ochii mari retras privesc.
Becul luminează ţipător şi-un aer întunecat intră-n dormitor.
Nu ştiu  să fi fost durere pură sau urlet omenesc.
Uşile par guri de vid, când încet prin cameră mă mistui.

Să fii rămas în mijlocul străzii trebuia sau să fi urcat la tine ?

În timp ce gânduri ale minţii mă străbat,  tu acolo-n pat arăţi minunat.

8 comentarii :

Un trup spunea...

As putea combina aceasta imagine cu garsoniera din postarea anterioara si as obtine zeci de imagini care m-ar tine cu ochii deschisi si cu pixul in mana o noapte intreaga.

Andreea spunea...

E minunat, încă visez cu ochii deschişi...

Liviu Radulescu spunea...

FELICITARI ,AI PRIMIT UN PREMIU PENTRU BLOGUL TAU! NU ESTE O FARSA SAU O LEAPSA, ESTE UN PREMIU PENTRU PASIUNEA SI TALENTUL CU CARE ITI SCRII BLOGUL, O INVITATIE DE A FACE PARTE DINTR.UN GRUP SELECT AL CELOR MAI INTERESANTE, ORIGINALE SI VALOROASE BLOGURI ! REVENDICA PREMIUL PRIMIT AICI :
http://grupulmwb.blogspot.com/p/revendica-premiul-mwb.html COMPLETAND TOTODATA LISTA PREMIANTILOR .. :) ! Acceptand premiul ,poti devenii membru MWB daca iti doresti, care presupune printre altele,propunerea de noi membri(bloguri valoroase) transmitand premiul MWB mai departe....afla mai multe pe pagina grupului!BINE AI VENIT IN GRUPUL 'MOST WANTED BLOG'!
MOST WANTED BLOG nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai grupului MWB!

manoliu spunea...

Fatza de garsoniera anterioara, aici imprejurarile sunt mult mai favorabile. Vin la tine la blog ,sa imi iau portia de fericire. Frumos ! Te felicit!

Lilith spunea...

Fain..foarte fain!!
Felicitari!

Lady*izuH spunea...

Chiar daca am inima facuta praf...versurile tale mi-au adus un zambet pe buze!

maricica spunea...

Frumos. Ador dimineaţa!

mf

29decembrie spunea...

@ Un trup : ai un spirit creativ dus la extrem !:)

@ Andreea : e minunat sa poti visa oricum, oricand, oriunde . . . dar sa nu ramana toate visele... vis.

@ manoliu : multumesc frumos !

@ Lilith : mersi :)!

@ Lady*izuH : se reface... ma bucur pentru zambetul adus ! multumesc :*!

@ Maricica: multumesc, cui nu-i place, mai ales vara ? :*

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi