O dragoste frăţească şi nu de alta

- Nu-i cunoşti pe oameni, dragul meu. Ei n-au să-ţi făgăduiască faptul c-or fi sinceri sau pot iubi.
- Dimpotrivă, răspunse el, te ascult prea mult. Am să-ţi spun mai târziu când voi fi sigur de toate astea. Judecă-mă, n-ai decât !
- Poţi judeca bine când iubeşti, Călin dragă ?
- Ce înseamnă asta ?
- Că-s întotdeauna o femeie cinstită şi bună faţă de dumneata. Poţi să fii, dacă vrei, un stăpân îngăduitor sau bolnav şi nefericit, disperat, dar nu un tiran. Agonia ta e-o piedică vulgară, ea stă în calea înţelegerii. Sunt îndrăgostită de nefericiri mai mult decât de tine. Ce succes să am când ultimile tale cuvinte sunt cumplite, crude şi-au rămas o amintire ?
Sărmane neghiob, te pierzi, ţi-e teamă de iubire, dar crezi orbeşte că ştii ce-s cu oamenii. E pură sinucidere ! Te vei pierde numaidecât în mulţime şi nu vei şti s-alegi.
Vei vrea o femeie frumoasă în care să te încrezi. Menaj, viaţă-n jurul ei, hohotele tinereţii şi-un fotoliu din care s-o priveşti. La sfârşit şi frumuseţea ai să i-o dispreţuieşti.
Căci nici trupul ei curat şi nici privirea, ori inteligenţa între gânduri, n-or să semene în suflet o iubire întregitoare, nobilă, călăuzitoare.

Comentarii

D. a spus…
"Căci nici trupul ei curat şi nici privirea, ori inteligenţa între gânduri, n-or să semene în suflet o iubire întregitoare, nobilă, călăuzitoare." foarte frumos
Kiraa. a spus…
am observat că folosești cuvinte care mă duc mai în trecut. îmi dă o senzație specifică. xD
per total, mi-a părut o dragoste frățească, și nu de alta. :) frumos.
Trubadurul Vesel a spus…
zici ca este desprins dintr-un roman
Father a spus…
"La sfarsit si frumusetea ai sa
i-o dispretuiesti"

Aici Calinn trebuie sa-si puna
intrebarea: "Daca este frumoasa,
de ce o dispretuieste?"
Ceva nu se leaga.
Cei ce au avut de ales si au trait senzatiile unui dialog similar vor sti intotdeauna de ce :)
Father a spus…
Dragostea frateasca este
de cele mai multeori cea
adevarata.

De la iubire, casatorie se
trece la o gelozie bolnava,
chiar la ura si crima.

Mai bine o dragoste
frateasca libera!
O buna prietenie !!!
HnH a spus…
@Octavian-Andrei Brezean ai dreptate!
manoliu a spus…
@Denisa,
Tu crezi ca exista o femeie cu
astfel de calitati, toate la un singur loc? ..."Sa semene in
suflet o iubire intregitoare"...
@29decembrie,
Cine este fata-femeia aceasta?
Ma inclin in fata ei!

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate