Nuditate

Adesea simţeam o dragoste fierbinte în cuvintele de rămas bun sau în privile lui. Îl plângeam când îl vedeam atât de rar, şi pe cei pe care îi plângi, îi iubeşti . . .

Lacrimile strălucitoare se amestecau pe pieptul său alb, ochii umezi nu mai puteau stăpâni ciudatele rătăciri. Capul şi el parcă aiurit, stătea întins pe speteaza canapelei. Cu trupul adunat şi cu picioarele-i goale pe jumătate întinse.
- Şi tu te afli în adâncul unei prăpastii, dragul meu ?
- Suferinţele mele n-au să aline durerile tale. Nu sunt încă egoist, dar suferim de despărţire. Tu şi cu mine, cândva ambiţioşi, nobili şi plini de melancolie.
- Ah ! dacă ai avea şi tu bogăţiile vii ale inimii şi dacă ai fi ameninţat să le pierzi . . .
- Nu-mi purta pică, sunt sătul şi bogat, încât n-are să-mi fie frică.

Sunt prea bogat . . . răspunse zâmbind cu amărăciune.


8 comentarii :

Un trup spunea...

Prea bogat de el si prea sarac pentru a-si acoperi nuditatea din el.

Seninle olmak istiyorum. spunea...

"Tu şi cu mine, cândva ambiţioşi, nobili şi plini de melancolie." de multe ori ambitia te duce pe calea nu tocmai buna, te duce departe de ce ar vrea sufletul tau si pana la urma nu ramane decat durerea pe care ambitia de multe ori nu o poate distruge.
Frumoasa postare!:)

Lorelei spunea...

ce mult imi place noua imagine de blog:X
e genialaaa..cu pasari si papadii...mi-e dor!

Radu spunea...

bogatia inimii e sentimentul de implinire maxima....superb formulat, felicitari!!!

Alexandru spunea...

Sunt prea bogat . . . răspunse zâmbind cu amărăciune.

Si cata nefericire poate provoca 'prea'. Despre fericire si echilibru in cuvinte tu vorbesti prea ...

Jimmy spunea...

în primul rând,mulţumesc pentru comentariu şi mă bucur enorm că poezia mea a trezit ceva în tine. în al doilea rând,felicitări pentru un blog foarte fain (şi o imagine teribil de frumoasă şi sugestivă care vine super frumos mână în mână cu tot ce scrii). în al treilea rând, frumoasă postare.
‘Nu sunt încă egoist, dar suferim de despărţire.’ un verdict dureros. de asemenea,un plus pentru un titlu excelent.

ღAzucenaღ spunea...

Nuditatea este o arta.Foarte interesant si profund ceea ce ai scris ,mi-a luat putin timp pana sa reusesc sa descifrez ce ai vr-un sa zici prin fiecare fraza ,imi plac acest gen de scrieri .

manoliu spunea...

Aici intalnim frumusetea conditiei umane in imagine si text. Placut si indraznetz. Felicitari!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi