Neîndemânaticule

Tu ştii să iubeşti o fată cu părul lung ?

15 comentarii :

HnH spunea...

nu ca ar avea vreo legatura. ascultam si am citit. http://www.youtube.com/watch?v=Vx-e2xogQ00&feature=related de preferat sa fie ascultat in timp ce se citeste ceva.

Mallynna spunea...

stie? :-s

29decembrie spunea...

@ HnH: am ascultat, si da, ar trebui sa se asculte...
frumos;x
multumesc :*


@ Mallynna : daca stie ? eu n-am de unde sti la randu-mi, nu a aratat si nici parul sa-mi creasca nu l-am lasat...

Father spunea...

Da, eu iubesc o fata cu parul
lung. A doua zi fata se tunde
scurt Ce fac? nu o mai iubesc?
Eu iubesc de exemplu o fata,
si nu o peruca. Lung, scurt
iubesc fata si gata. Logic!

29decembrie spunea...

@ Father : ai lasa-o sa se tunda ?

Father spunea...

Daca o iubesti o lasi si sa se
rada in cap, vezi Connor

ochelari de ploaie spunea...

are dreptate nenea Father :)

ochelari de ploaie spunea...

chiar vorbeai intr-o postare trecuta parca, "iubeste-mi sufletul" :)

Liz spunea...

Cand iubesti "o fata cu parul lung" nu inseamna ca ii dai definitia prin cuvintele astea dar... ideea in sine e sweet si ironico cute: stii sa iubesti o fata cu parul lung? eu am parul lung, stii sa ma iubesti, gen. nu parul e ideea.. hai maa... mie mi-o placut... Din acelasi registru Stii sa iubesti o fata cu pistrui? Stii sa iubesti o fata cu parul scurt?

Father spunea...

Draga Liz,
Sa luam pe rand.
Eu iubesc o fata cu parul lung
care este Maica Domnului.
Dar pot iubi si o fata reala cu
parul lung, scurt, rasa ca O'Conor, cu pistrui etc.
Si pot sa o iubesc si la propriu
si la figurat. Dar si iubirea
aceasta mai presupune si niste
amanunte: Trebuie sa cunosti
fata, incepi prin a-ti place de
ea, ii iei manutele ei in ale
tale si simti
caldura lor. O imbratisezi, o
strangi la piept si ii simti
inima ei cum bate. Ii mangai
fata si gatul,ii spui cuvinte
frumoase. Iti lipesti fata de
a ei si simti respiratia cum iti mangaie obrazul. Faci
degetele grebla si treci prin
parul ei matasos. O saruti si
simti aroma salivei ei pe buzele tale. Deschizi ochii si uitandu- te spre cer spui:
"Doamne eu chiar iubesc aceasta
fata". Ce mai urmeaza, isi poate
imagina fiecare in felul lui.
Cred ca nu se supara 29decembrie
de ce am scris. Pe blogul ei, in
general se scrie despre iubire,
dragoste, pasiuni, dezamagiri, deceptii etc. O zi frumoasa! Ion.

Lorelei spunea...

Ce mi-a placut asta!
simt atat de multe intr-o fraza de cateva cuvinte...

vacitim spunea...

Radeam si ma gandeam ca mi s-a intamplat sa ma indragoste de cineva printre altele si pentru ca avea parul lung si era bruneta. Cand ne-am despartit, era blonda si tunsa scurt. Mie imi plac in general brunetele cu parul lung.

HnH spunea...

@29decembrie ma bucur ca ti-a placut :)
@vacitim :))
@Father Esti un pic.. creepy si mi se pare asa de ciudat sa ma adresez unei persoane care are nick-name'ul Father..

ion manoliu spunea...

@HnH- initial am inceput
un blog cu sfaturi despre yoga,
dar am sa-mi schimb nick-ul.
probabil Rasputin calugarul
demon (pacatos) Pe Facebook
sunt Ion Manoliu. Luati Ion,
de exemplu. Asa o sa semnez la toate comentariile.

Liz spunea...

Draga Ion,
Ma simt inconfortabil in replica primita. Da, dragostea descrisa asa e frumoasa. Da, etapele sunt cam aceleasi. N-are nici o legatura cu "neindemanaticule" :)

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi