I'm not okay



- Are you sure you're okay ?
- No. It's just what you want to hear  . . .

9 comentarii :

tot_pisicutza_cool2000 spunea...

Descrierea perfecta pentru starea mea!

EMILIA spunea...

o, la naiba. iar a intrat surioara si a schimbat conturile. :-l. eu eram. :D

29decembrie spunea...

@ tot_pisicutza_cool2000 : descrierea noastra, a tuturor, care mereu avem stari de genul acesta.


@ Emilia : se mai intampla, nu-i nimic, mai gresim si noi un pic :)).

Andreea spunea...

I'm not ok either...

Îţi doresc şi eu o primăvară la fel de frumoasă ca sufletul tău, la fel de plină de lucruri mărunte sau nemărunte care să-ţi umple sufletul de fericire. Sper că alaturi de ea să renaşti şi tu, să iubeşti şi să te îndrăgosteşti...să fii iubită...

Ahh...Aş avea multe să-ţi urez. Primăvara pentru mine e speranţă, sper să fie la fel şi pentru tine.

Spune-mi, îţi place noul meu şablon la blog?:>

p.s. Urmează mai diseară o poezie in această temă>:D<

29decembrie spunea...

@ Andreea : multumesc mult de tot :*>:D<.si da, si pentru mine reprezinta speranta, trezire la viata, renastere a iubirii.
bineinteles ca-mi place, e frumos si verde ca primavara :) !!! ;x
ps: astept cu mare drag sa o citeeeesc:D
>:D<.
multumesc din nou !

Cony spunea...

Dorindu-ne sa ne fie bine, ne inducem gandul ca sa suntem, pana ce ajunge sa ne fie ! :D

G spunea...

'Cus if I say "i'm not ok" what could you do about it?
And they don't have an answer for this.
Deci..sunt de acord cu tine:)

29decembrie spunea...

@ Cony : se intampla si asta uneori..


@ G. : ma bucur :) !

manoliu spunea...

( I am not OK ? )-" Eu nu sunt bine,-Dar nici rau,- Si ma gandesc la tine,- Si pot sa spun acum, mereu, - Ca primavara vine! - Si vine'ncet,- Cu pasi marunti - Dar vine asta-i cert, - Trecand si peste inimi punti, - Cu caldul sentiment !" Multumesc 29Decembrie!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi