i have a secret, can you keep it ?

want to know a secret ? i haven't felt beautiful for months.

9 comentarii :

Father spunea...

Darling,when you tell mea secret
Is no longer your secret
Is our secret
When you say to everione
No longer a secret.

Deniza C. spunea...

I don.t think that is a secret. I.ve heard too many girls saying that... :|.

aLiz3 spunea...

pretty little liars ? Te uiţi şi tu ? <3

Wake of Saturday spunea...

uite un blog cu adevarat superb!
felicitarile mele.

Amelie spunea...

Pretty little liars!!!!I love!:X

ღAzucenaღ spunea...

Mai important este ,de ce nu te-ai simtit bine in ultimele luni? Pentru ca daca gasesti cauza o poti si rezolva ,daca iti doresti asta .

Z. spunea...

Nu mai fi posomorata. Nu castigam mereu in viata. Uneori cand pierdem intr-un domeniu, mai bine facem ca vulpea : "struguri sunt amari" si ne ducem in alta treaba.

Jimmy spunea...

nu stiu Z. daca cea mai buna decizie e sa ne mintim pe noi ca de fapt nu vrem ceea ce vrem,poate ca o duce ea bine vulpea dar are o viata mediocra. acum depinde. cat despre postare,m-a izbit pentru ca si eu am avut sentimentul asta multe luni si poate il am inca si niciodata nu am inteles exact de ce..

ochelari de ploaie spunea...

Uneori si un narcisist se simte urat, dar nu despre asta era vorba... Nu? Secretul poate e in siguranta...

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi