i'll . . .

- I'll love you forever.
- You will ?
- Yes. That's the problem.

28 de comentarii :

amuleta japoneza spunea...

sweet!

Invizibilul spunea...

Iar iubire...

Pioneză?! spunea...

tot timpul cand iti citesc operele raman cu multe intrebari.
frumos.:)

29decembrie spunea...

@ amuleta japoneza : multumesc :*

@ invizibilul : din nou :">.

@ pioneza : de fiecare data cand eu te citesc pe tine frumosul ma impresioneaza. multumesc :*.

maricica spunea...

Nu m-aş fi gândit că e o problemă.
Nice.

mf

29decembrie spunea...

@ maricica : uneori devine, cand inevitabilul se produce.

DoarEu spunea...

:)) supeeeerb! clar e o problema! Timpul o va rezolva. (intotdeauna in sensul bun).

Blair spunea...

ai maaa ..ce draguut !!<3

29decembrie spunea...

@ doar eu : multumesc :*. da, intotdeauna spre bine, cu mici exceptii...

@ Blair : :*

Better spunea...

inevitabilul e nenea rau,nu?
Frumos :)

29decembrie spunea...

@ Better : inevitabilul difera de la o persoana la alta... uneori e nenea rau, alteori e fericire, deseori e nebunie . . . :*

Un trup spunea...

...da, uneori durata iubirii chiar devine o problema, iar dialogul este comico-tragic. Stii, scri frumos.

Boddah spunea...

in primul rand, oamenii sunt frumosi cand vorbesc si odiosi cand (nu) implinesc ce promit.
si daca am specificat asta, tind sa cred ca am omorat ulterioarele intrebari care s-au ivit in mintea mea dupa doar 3 randuri.

dar spune-mi. tu unde vezi problema, unde? in nereciprocitate?

Boddah spunea...

bun Gabi. suntem pe-aceleasi meleaguri, in acelasi timp.

29decembrie spunea...

@ Un trup : nu durata insasi devine o problema ci faptul ca nu stii ce urmeaza, frica de a continua si cat oare va tine ea? daca sa iti faci griji, sau sa trebuiasca sa induri, sa suferi... daca e in regula ca iubesti pe cineva atat de mult si e negresit ca acest lucru sa se sfarseasca... asta ar fi o problema.


@ Bodahh : cum ii spuneam mai sus, acolo vad problema, poate si in durerea pe care ti-o provoaca nestiinta in privinta sentimentelor celuilalt, dar teama.. teama e un sentiment complex, poate distruge sau poate consolida iubirea ta pentru celalalt. ma bucur ca imi zici Gabi,nu multi o fac, nu aici pe blog, ci si in realitate. sa iti spun ... cum ?

Blair spunea...

:*

Zauxst spunea...

Iubirea va fi mereu o problema... Personal ma feresc de acest sentiment, pentru ca mereu cel ce iubeste sufera.
Da, cred ca e o problema cand iubesti... :)
Foarte frumos 29decembrie. Imi plac amintirile ce mi le trezesc cei din blogosfera. Cred ca pot fi clisee pentru indragostiti.

29decembrie spunea...

@ Zauxst : nu cred ca cineva nu poate iubi vreodata sau poate fugi continuu. se intampla, nu vezi, nu simti, nu auzi, nu gandesti... destinul lucreaza intr-un fel magic si pan' la urma, tuturor ni se intampla... e.. inevitabil.:). multumesc frumos si ma incanta faptul ca eu, pe langa alti zeci poate, reusesc sa iti deschid usite de-amintiri . :*

Alexandru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Pauza De Tigara spunea...

iubirea asta;))

manoliu spunea...

Incearca sa nu fii un om de succes, ci unul de valoare ! -Albert Einstein.

Diana Frumosu spunea...

frumos

Andreea spunea...

Şi cât de dureros e când nu e reciproc...

aLiz3 spunea...

Mulţu . Uneori cuvintele sunt de prisos pentru că nu pot exprima pe cât am vrea emoţiile .

a n c a spunea...

-when he told you "i'll love you forever", smile and say "let me know when forever starts to end"-

29decembrie spunea...

@ anca : profund.

Anne spunea...

Ha. Nu mi-am pus niciodată problema în felul ăsta.
Îmi place.

iulie spunea...

lasi sunt cei care spun "I don't love you anymore" ..

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi