for always, for love

Şi dacă mi-ar cânta cineva la chitară mi-aş ridica privirea la cer şi aş face o plecăciune.
Aş vrea să pot pluti pe ape în dimineţile reci de vară şi să învăţ să iubesc vântul.

Vreau să învăţ a iubi lumina multă şi umbra mare, să învăţ a avea încredere în simţuri, să învăţ a desena umbre aprinse, să suport atunci când cerul se va prăbuşi pe noi doi. Să-ţi arăt că totul începe ca într-un vis  şi să sfârşim în el. Să-mi trec gândurile toate în pagini de hârtie şi să învăţ că timpul aduce lucruri penibile prin destin. Să învăţ că buzele pot amuţi  când sunt sărutate, să uit a trăi din precauţii inutile şi să învăţ a respinge adevărurile de rutină. Să am ochii în care speranţa luceşte şi să-mi pot aminti fiecare amănunt al aventurii mele mai târziu.

Să nu te uit pe tine şi pielea ta fină, să am grijă de noi şi să iubesc din inimă.





6 comentarii :

Ioana spunea...

marea te purifica:)

Statusuri pe mess spunea...

Buna , te intereseaza un schimb de link cu http://statusurimistopemess.blogspot.com/ ? Daca da , ma poti trece - Statusuri Noi - si apoi sa lasi un mesaj pe blog la orice articol cu link si nume . Mersi , o zi buna in continuare!

Blair spunea...

'Să nu te uit pe tine şi pielea ta fină, să am grijă de noi şi să iubesc din inimă.'-pana cand ?

Blair spunea...

eu as alege pentru totdeauna.

°•ShtRumff°• spunea...

"Vorbeste marea despre corabii scufundate in furtuni si despre visatori, plecati de-atatea ori, in van, spre infinitele carari din patru zari...Dar cand vantul obosit printre nori s-a risipit iar soarele saruta marea, in betia de culori, mii de valuri par vioi, urcand in struna lor VISAREA!..."

O intrebare am: Esti indragostita?:D
Te pup:*!

Iulix spunea...

Welcome to my blogroll!!

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi