for always, for love

Şi dacă mi-ar cânta cineva la chitară mi-aş ridica privirea la cer şi aş face o plecăciune.
Aş vrea să pot pluti pe ape în dimineţile reci de vară şi să învăţ să iubesc vântul.

Vreau să învăţ a iubi lumina multă şi umbra mare, să învăţ a avea încredere în simţuri, să învăţ a desena umbre aprinse, să suport atunci când cerul se va prăbuşi pe noi doi. Să-ţi arăt că totul începe ca într-un vis  şi să sfârşim în el. Să-mi trec gândurile toate în pagini de hârtie şi să învăţ că timpul aduce lucruri penibile prin destin. Să învăţ că buzele pot amuţi  când sunt sărutate, să uit a trăi din precauţii inutile şi să învăţ a respinge adevărurile de rutină. Să am ochii în care speranţa luceşte şi să-mi pot aminti fiecare amănunt al aventurii mele mai târziu.

Să nu te uit pe tine şi pielea ta fină, să am grijă de noi şi să iubesc din inimă.





Comentarii

Anonim a spus…
marea te purifica:)
Statusuri pe mess a spus…
Buna , te intereseaza un schimb de link cu http://statusurimistopemess.blogspot.com/ ? Daca da , ma poti trece - Statusuri Noi - si apoi sa lasi un mesaj pe blog la orice articol cu link si nume . Mersi , o zi buna in continuare!
Unknown a spus…
'Să nu te uit pe tine şi pielea ta fină, să am grijă de noi şi să iubesc din inimă.'-pana cand ?
Unknown a spus…
eu as alege pentru totdeauna.
°•ShtRumff°• a spus…
"Vorbeste marea despre corabii scufundate in furtuni si despre visatori, plecati de-atatea ori, in van, spre infinitele carari din patru zari...Dar cand vantul obosit printre nori s-a risipit iar soarele saruta marea, in betia de culori, mii de valuri par vioi, urcand in struna lor VISAREA!..."

O intrebare am: Esti indragostita?:D
Te pup:*!
Iulix a spus…
Welcome to my blogroll!!

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate