sfârşitul unei amintiri

uneori lăsăm amintirile să se prăbuşească . . .
am ieşit la o plimbare. în cale am dat de chirpiciul unei case prăbuşit pe trotuar. stuf, un fotoliu vechi şi sticle de bere aruncate înăuntru.
ferestre prăbuşite pe podeaua de lemn.
un vecin mă întreabă : " Da ce faci cucoană aici ? "
                                 " Pozez ."
                                 " De ce ? Pleacă de aici. "
                                 " Ca să nu. "
am plecat. am obţinut ce am vrut.



dar am rămas nelămurită.
o lume întreagă trece pe lângă ruinele casei de pe trotuar, doar eu am ochi dintre toţi ?
era ocrotit acel loc de ochii curioşi al oamenilor. de ai vrea să te uiţi mai atent, ai putea fura cu privirea ceva de acolo şi apoi ar venii inconştienţii de proprietari şi te-ar declara hoţ.
hoţ al amintirilor prăbuşite în neant.
- de ce te uiţi cucoană acolo ?
- să adulmec cadavrele clipelor celor care cândva au locuit aici.
- eşti nebună.
- m-am străduit cândva. se observă ?
- la nebuni, la nebuni.
- oricând acel drum.
- du-te.
- mă însoţeşti ?
- am plecat că eşti dusă.
- uite vezi lumina aia care ţipă după un nor ? 
- şi
- face cerul clar.
- aşa şi
- ochii tăi freamăta a lumină când privesc .
- da.
- probabil au încetat să revină aici.dacă îţi pierzi amintirile, nu vei mai şti că ai trăit.

Comentarii

Anonim a spus…
frumos
Criiic a spus…
Casa aia e curios de suspecta :-? .
Soricica a spus…
Cred ca stiu casa despre care vorbesti. Si eu de cate ori trec pe acolo ma uit lung si blestem faptul ca-mi uit aparatul acasa.
Si.. cam asa e, parca ai fura ceva din clipele sacre petrecute acolo.

Multumesc si de urare!
monell a spus…
mie imi place posterul cu chivu de pe perete:D.....
Cricutz :- a spus…
Eram sigura ca monica va comenta ceva de CHIVU =))

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate