O pagină pentru unii şi capitole altora

Aş fi vrut să scriu mai mult dar nu am reuşit. Nu că noi toţi am avea lucruri multe de făcut, însă lucrurile atât de simple îţi schimbă atât de mult viaţa şi poate dacă nu am fi atât de obiectivi cu ceilalţi, destinele s-ar răsuci şi s-ar preface în puf zburând deasupra oceanelor. Am putea avea mica sclipire din ochi care să ne conducă spre iubire şi dacă am ajunge acolo, drumul până la ea ar fi un fleac.
Noi muritorii cu visele noastre ca un delir organizat care durează aproape o treime din viaţa noastră plină de rătăciri, pătrundem în adâncul a nimic, şi totuşi unii din noi mai ştim să iubim . . . doar trupul.
Cu restul ? Omul este însă liber, la fel şi iubirea lui dăruită oricui, care zboară deasupra buzelor şi sfârşeşte sub gâlmele mici ce se ascund după un fir de iarbă moale.
Un adevăr esenţial care se degajează şi produce cazuri infinite de trădări.
Şi cum pot trăi unii viaţa şi descoperi lumea dacă destinul lor se constituie dintr-o singură pagină ?



Comentarii

AMALGAM DE CUVINTE a spus…
Buna, eu te-am adaugat. Astept sa faci si tu acelasi lucru, si ms mult pentru aprecieri nici blogul tau nu este mai prejos.
Dk. a spus…
aia cu destinul dintr-o singura pagina sunt flegmaticii :)) care vor sa devina astronomi. :d

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate