Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Visare

-dă sticla aia de vin şi nu te mai preface, că nu suferi deloc.
-te-ai putea abţine măcar azi de la criticile tale infame ?
-eşti o proastă, nici asta nu am voie să spun ?
-ia dracu sticla asta de vin şi bea ca porcul. de când ştiu îmi faci complimente odioase.
-ce dezgust pe tine. poţi să bei cu mine sau poţi să te duci dracu la măta.
-fumul tău de ţigară e în jurul meu, duhneala  ta mizeră adună muştele . . .de două zile bei ca animalul. Boule !
-deschide un geam.
-deschid pe măta !
-nimeni nu vă întelege, voi femeile. . .  din voi am ieşit şi în voi ne întoarcem şi mintea noastră se roteşte ca o planetă greoaie, mereu şi mereu, numai în jurul vostru.
-şi măta era femeie şi a fătat un bou.
-boul ăsta te iubeşte.
-cu iubirea ta glorioasă mi-ai schimbat viaţa. e din ce în ce mai rea.
-nu ai vrut tu vise ? uite că acum visele au devenit lume.
-nu e lumea mea. cine m-ar mai înţelege dacă aş continua în ritmul ăsta ?
-probabil eu.
-vorbeşte drojdia din tine. nu îmi dăruieşti nimic, decât parfumul tău alcool melancolic.
-mă duc să mă culc, cu tine nici un pahar de vin nu reuşesc să beau, îţi merge gura aia non stop.
-poate vorbind notoriu vei înţelege că am nevoie să trăiesc viaţa cu toate deliciile ei.
-poate dacă ai înceta dracu să mai vorbeşti voi reuşi să adorm.
-m-am îndrăgostit de o statuetă.

Comentarii

monell a spus…
fain fain fain....Chiar te pricepi la chestii dinastea....:>:>:>:>

mai vreau...bis bis bis.....

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte