Autogara la noi - pista oamenilor deosebiţi.

 Duminica sunt foarte puţini călători. Imaginea autogării însă e foarte încărcată. Un bărbat sur, cu o burtă înfăşurata în pantalon de stofă de culoarea arţarului, împrăştia o duhoare de alcool ieftin la nasul celorlalţi. În partea opusă, un grup de ţigani scuipau seminţe printre dinţi. La picioarele lor se formau grămezi întinse pe care vântul le aducea la uşa caselor de bilete. Indignată, o femeie de servici a apelat la bunătatea lor pentru a se opri din scuipatul seminţelor.
- Vă rog eu frumos, nu mai scuipaţi aici.
- E da, dar pentru ce eşti tu femeie plătită aici, să mături.
Intervine şi ţiganca .
- Lasă tu că e mătură, se mătură.
- Eh se mătură. . .  ştiu eu că aşa lăsaţi.
Ţiganul :
- Ia mai du-te în pizda mătii de aici fă !
- Eu spăl ţie w.c.-urile nesimţitule. Sun la poliţie.
- E suni, că dacă vin şi îţi dau una intrii prin geamurile alea. Să mă piş în gura ta de româncă.
Femeia :
- Să mă piş eu în gura ta de ţigan !
Pleacă .

Un copil alerga dintr-un loc intr-altul. Era fericit, restul e cotidian al vieţii.
Aţi mai întâlnit situaţii asemănătoare ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Au innebunit salcamii