11 Minciuni ale barbatilor spuse iubitelor

"Pot repara eu."













Să fim sinceri: Bărbaţilor le place să creadă că pot repara orice. Este, practic, programat în genetica lor.

"Arăţi grozav în orice !"



















Este una dintre cele mai "bune" minciuni. El încearcă doar sa fie drăguţ. Nu e chiar rezonabil de crezut că o femeie ar arăta excelent în orice ţinută, indiferent cât de "hot" este ea.

"Nu m-am uitat [la acea fată ridicol de fierbinte]."












O altă minciună comună. Deşi este una simplă si albă, îţi poate înfuria serios iubita. Ea ştie că te-ai uitat, te-a văzut în timp ce priveai, şi chiar şi ea s-a uitat la acea fată ridicol de fierbinte.

"Am încercat să te sun."




 
 
 
 
 
 
 
Aceasta este o minciună destul de patetică, dar bărbaţii şi femeile încă o mai folosesc.
 
"Nu te-am putut suna. Nu am avut semnal."

O altă minciună patetică de care ambele sexe sunt vinovate că o folosesc, iar bărbatul va profita frecvent de asta atunci când: Are planuri să meargă undeva iar iubita lui nu ar fi de acord, nu vrea sa o sune în faţa prietenilor lui, sau pur şi simplu are nevoie de ceva timp departe de ea.

"Am băut numai cateva beri."

Bărbaţii o folosesc pe aceasta atunci când nu doresc să intre în bucluc. Este complet ridicol, pentru că aproape oricine recunoaşte o persoană atunci când are asupra lui o cantitate ridicată de alcool.

"Sunt blocat în trafic."





Poate că toată lumea foloseşte această minciună la un moment dat, dar dacă un bărbat îi spune iubitei sale că este "blocat în trafic", el probabil face ceva ce nu ar mai trebui să facă din nou.

"Îmi place cum găteşti."

Această minciună poate ieşi destul de uşor la iveală, dar într-un fel bărbaţii încă mai cred că funcţionează.

"Nu mă deranjează dacă ai uitat să te razi."





Bărbaţii doresc să-şi facă iubitele să credă că le iubesc indiferent de cum arată, deoarece creează un sentiment de siguranţă. Bărbaţii nu vor ca atunci când mângâie picioarele iubitelor să-şi aducă aminte de propriul păr de pe corp. 

"Crede-mă, eu nu te-aş minţi."


Este trist că trebuie să o punem şi pe aceasta pe listă, dar bărbaţii o folosesc, şi femeile cred.

"Nu ma gândesc la alte femei."

 
 
Când bărbaţii le spun iubitelor că "niciodată nu ma gândesc la alte femei" mint. Simplu.

Un comentariu :

dex spunea...

da, deci DA,din toate singura care intradevar ma deranjeaza este cand se uita dupa o alta fata, si ce daca ma uit si eu, eu pot, el NU

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi