un gând aparte la o oră târzie

şi poate că aş încerca ceva nou. o bucată de ciocolată învelită în frunze de ceapă, ceva despre care să vă pot povesti. câte lucruri are universul nostru şi eu unul nu pot să îl aleg, nu în seara asta. îmi frec mucii de marginea biroului şi îmi dau seama că pierd ore stând în cur şi mâncând ciocolată. ceva mai bun ? de ce  faceţi aceleaşi lucruri zilnic, eu cel puţin mai caut câte un colţ al biroului liber, pentru a-mi lipi formele bizare aurii. ore petrecute în faţa calculatorului sunt dezastruoase uneori. freci mâna repede pe taste şi scrii baliverne ieftine şi proaste. mai vorbeşti cu vecinul de la cinci pe care nu l-ai mai întâlnit de ceva timp pe scară pentru că nu ai timp şi stai pe messenger şi l-ai zărit acum. îi pui căcatu de întrebare " ce faci ? " şi el " uite bine o frec la rece, tu ai căldură ?" tu " da"  el " înseamnă că durează până va ajunge şi aici." ai vorbit şi cu vecinul ştii că e bine şi ai vrea să îl chemi la tine ca să se încălzească şi dacă tot nu v-aţi văzut de atât timp poate îi dai şi o bucă să se frece ca să se încălzească. ce mai e nou în lista de messenger ? e unul, dragutzu bossu 18. mă întreb de unde căcat a mai apărut şi puţă ăsta. intru pe el şi îmi dau seama că messengerul i-a afectat neuronii şi că nu poţi vorbi ceva cu el, îl întrebi cum e cerul, roşu sau albastru, el zice că e senin. dăte-n căcat, ignore. dimineaţa soarele îţi bate fix în gură şi buzele ţi se usucă. ai bea în disperare nişte apă dar mue. apă nu-i şi ridică-te din pat. mă duc, scărpinându-mă în fund la chiuvetă şi aştept să mi se umple cana. când beau, un gust de cauciuc ars îmi acoperă porii limbii şi scuip în chiuveta- mi-a ajuns cât să îmi umezesc buzele. beau nişte lapte, mănânc nişte cereale şi am plecat. când mă întorc, aştept să văd ce boss drăgutz mai găsesc în listă, să mai vorbesc cu vecinul de la cinci poate i-a venit apa caldă, mai lipesc un muc la colecţie şi mă trezesc într-un timp că tot ce fac mă dezamăgeşte, că unele lucruri nesemnificative îmi distrug personalitatea şi nimic nu mă face mândră şi că uneori am nevoie de evadare. avem nevoie de o batistă pentru a ne şterge mucii, avem nevoie să ieşim cu vecinul de la cinci în parc pe o bancă sau la o bere şi avem nevoie să învăţăm din prostiile altora când suntem cu ei şi nu virtual. avem nevoie de schimbare. ai nevoie de lucrurile care te definesc, căci tot ce te face mai bun îţi schimbă viaţa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Scriitorul Alexandru Mihalcea – povestea unui fost corespondent al României libere la Constanţa