Şi ne doare în cur

Un căcat mare am văzut    pe ziua de azi. O poză şi nu una oarecare. Adică cât de necredincios să fi fost ăla care  a pus o asemenea poză într-o carte de religie.
Iisus bea de rupe bere şi fumează cel mai bun tutun din Cuba.
Iisus e ca noi ceilalţi, gustă din propria natură.
Noi ca şi el facem asta zilnic. E bine că de mici, copiii ştiu ce e ălă rău şi bun. Rău bere, nu bea, gustă şi dacă îţi place poţi să continui, bun la rinichi, te pişi ca bovina. Rău tutun, cade esofagul, bun la . . . te caci mai bine.
Deci copiii generaţiei de acum le ştiu pe toate, în timp ce eu îmi amintesc că îl coloram cu maro pe David.
Ei văd acum mai multe decât am văzut eu atunci, văd  altă faţă a vieţii, aia de curvă pe care unii, chiar şi Iisus,o fumează şi o beau.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate