Puteee a zăpadă

A nins iar. Îmi e şi teamă să ies în stradă. Maşinile se îngrămădesc să privească peisajul frumos de peste meleaguri şi eu mă ud la ciorapi. Adică timp de două zile am avut soare şi peste noapte a nins. De unde vin fulgii? Câţi fulgi pot cădea  într-o singură zi? M-am săturat de mirosul ciorapilor, de împuţit. Parcă aş căra peşte cu gheata şi mirosul a rămas îmbibat în blana artificială. Mă dor degetele, poate chiar şi de la miros. Mă ustură urechea când aud scârţâitul în zăpadă şi nările îmi crapă din cauza gerului. Fraţilor, vouă vă place? În toate aceste 3 luni, când primeam un telefon şi mi se transmitea un mesaj gen ' NINGEE', în mintea mea era 'iar îmi put picioarele'. Niciodată nu am dat importanţă iernii, acum parcă e bucată din mine. Cine se mai spală... e frig  când îţi pui pijamaua.
Hai că am plecat în zarva albăăăăăăăăăă de afară.  Şi iar îmi put picioarele...

Niciun comentariu :

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi