Mare

Zilele astea a fost soare. Nu am mai scris pentru că m-am plimbat pe străzi. Un aer cald îmi învăluia nările şi un miros de păpădie arsă îmi trosnea în creier. Simţeam un aer de lemn ud al balustradelor de la intrarea în bloc de parcă m-aş fi aflat pe malul mării, iar valurile reci loveau terasa din lemn putred. Cu un grad în plus, pământul ar fi fugit şi s-ar fi transformat în nisipul fierbinte ce îţi încălzeşte talpa aspră a piciorului. Pietre rămase în gropi din toamnă jucau rol de scoici murdare. Prima zi la mare a fost acum 2 zile. O mare cristalină din marele meu univers imaginat de marea mea inspiraţie de la ora asta.

Comentarii

Dk. a spus…
nu stiu cum sa iti spun dar mi-e rau dor de mareeee 8->

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate