Jeg

Când am ajuns acasă, am deschis televizorul, ca să îmi intre mai bine la maţ sarmalele. Când hop, aud că strâmbu de Băse zice de ţigani vorbe nasoale chiar de faţă cu ei.
Mi-au ieşit sarmalele pe nări când am văzut că aceştia, destul de nemulţumiţi, au început ca în mahala să protesteze. Mai urâtă   a fost faza ' de ce nu îi lăsaţi în sală ? e doar o manifestare.' Cum căcat să mai stea ţiganu când tu îl spurci şi îi faci piranda împuţită. De ce nu mai vor ţiganii la Băse? Pentru că :
- Băse are gura lată şi strâmbă iar când o deschide, pauza dintre fraze are  efect  de laxativ
- nu vrea nimeni să îi audă glumele ce te lovesc în tâmplă ca o nucă
- râde ca şi când s-ar şterge cu ştuletele la cur şi boabe de porumb rămase îi gâdilă hemoroizii
- e din ce în ce mai chel şi privindu-l, i-ai dona un smoc de păr pubian
- cearcăne de mărimea unui lindic de babă îi atârnă până la obraji
- se uită strâmb, ai zice că e orb
- mai discutăm.

Comentarii

Anonim a spus…
daca am ajuns sa vorbim de rau unul de al nostru, oricare ar fi el, pentru ca a spurcat tiganii am ajuns rau de tot.
Asta e adevarul: sunt spurcati si imputiti!
Cu ce a gresit?

Postări populare de pe acest blog

Sub arcadele de fluturi

Sâmbătă, ziua 16. Mă opresc din când în când să privesc în spate