"Eurovi-zâna" - mascota Selecţiei Naţionale Eurovision 2010

Din 300 de lucrări primite la sediul Tvr-ului, ei au ales o zână drept mascota Selecţiei Naţionale Eurovision 2010. După studierea atentă a tuturor lucrărillor, juriul a decis că cea mai bună propunere de mascotă este "Eurovi-Zâna", realizată de Carmen Dumitrescu Ştefania, din Bucureşti. Astfel, autoarea a câştigat premiul de 500 de euro pus în joc, iar creaţia sa, după ce va suferi mici modificări, va avea un rol aparte în Selecţia Naţională Eurovision 2010 şi va însoţi echipa României la Oslo, la Finala Eurovision.
Deci gieeeez, niciodată nu mi-au plăcut alegerile făcute de juriul de la eurovizion. Adică de fiecare dată când se decide ce echipă ne va reprezenta, e proastă melodia. Când aleg mascotă, e oribilă. Frateee zici că o fac expre. Zâna. Ei au ales o zână. Ar fi trebuit să îl lase pe Salam să cânte zâna zânelor, mascota e o zâna şi cu siguranţă am câştiga şi am da peste nas duşmanilor.
Să vă arăt zâna, să nu ziceţi că sunt nebună.

2 comentarii :

monell spunea...

:)))....sa stii ca chiar se potriveste mascota asta cu mel a lu'Florin Salam....Zana zanelor...pam pam...steau stelelor...pam pam param..;))

Soricica spunea...

Undeva in nordul tarii noastre dulci si superbe tarfele/curvele aka oricum ai vrea sa le zici sunt numite zane. :D Poate nu de oricine, dar eram intr-o tabara cand am auzit treaba asta de cateva ori si mi-am adus acum aminte. Draguta corelatie, nu?
Si daca respectivul/respectiva care ne va reprezenta tara va fi si din Bistrita&co, serios ca ar fi o legatura cel putin bizara. Poate daca va fi si fata..
:)) Dar astea sunt doar niste scenarii. :D

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi