Miercuri, ziua 2

Imagine
Ora 09:45. Mă trezește cățelul. Iubitul dormea lipit de mine, cu mâna lui stângă, alunecată de azi-noapte pe sânul meu. Îi place să mă țină în brațe, să se încolăcească în jurul meu și să mă protejeze. Îmi arată dragostea pe care mi-o poartă.
M-am trezit înaintea lui, cu pofta nebună și trupească de a-i demonstra câtă dragoste îi port. M-am ridicat domol din pat, mi-am încălțat papucii și i-am dat drumul la cățel afară, în curte. M-am întors în dormitor, pe holul lung, ca o pisică neagră. L-am surprins, zâmbind la el, de sub pătură.
-         - Bună dimineața, pulă ! O simt. Frumoasă și irezistibilă erecție. M-am jucat puțin, i-am luat-o cu buzele, ușor cu limba, apoi i-am sărutat-o zgomotos. Știam că-i voi fi plăcută toată ziua. Că nu se va mai putea enerva pe mine. Că mă iubea și mă dorea cu fiecare dimineață mai mult decât în precedenta. Se îndrăgostea de mine pentru că îi pregăteam cel mai sănătos mic-dejun, iar eu mă îndrăgosteam de el.
-Lasă-mă să-ți sărut păsărica, împărăteasă.…

Cacat

Ba nu stiu cum se face dar de la un timp , sa-mi bag picioru` , nu gasesc nimic din ce imi propun sa caut pe net. Unde cacat poti cauta ce vrei? Scriu Caragiale si imi da pizde de tulcea. De ce am ajuns aici Doamnee? Nu e satula lumea de atatea pizde care iti apar in fata ochilor dand un simplu click? Cred ca am sa-mi caut vechiul permis de la biblioteca , ca de la atatea pizde aparute ma ia cu frisoane. Ne insusim in fiecare zi aceste panorame de tot cacatul si nu intelegem de ce. Pana la urma internetul vinde ceea ce suntem : niste pizde.

Hai sanatate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

La botul calului

Eu Tarzan, restul Cita

Am calități. Societatea are defecte