2 zile zacand

Nu stiu ce sa fac, sa va postez linkuri, sa va dau citate, sa va zic povesti amoroase sau de prost gust, nu mai am. De doua zile stau in casa. Nu am iesit deloc ieri, iar azi am fost pana la magazin ca aveam o pofta nebuna de ceva dulce. Plus ca vanzatoarea s-a pacalit la socoteli si mi-a dat cu 2 lei in plus, echivalentul unui bounty. Zac de doua zile  in suc propriu. Si nici nu m-as misca de aici la cat de frig poate sa fie afara. Am un hamster cu care ma mai delectez si pierd timpul  vorbind de nebuna si tipand la el. Ce sa zica si el, ma asculta, dar tot ca el face. De obicei imi mananca jumatate din dulciuri pe care si le doseste in falci iar forma capului lui tinde spre o platforma. E batran deja, cand va muri chiar voi ramane singura, zacand in casa, cand EL e plecat. Maine ies din casa. Am si motiv.

Niciun comentariu :

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi