Imagine

O bună dispoziţie duce la o operă mai completă şi foarte sofisticată. Comportamentul meu de acum şi chiar proasta mea dispoziţie ar conduce spre un dezastru literar. Dar ce pot face când totul e deja făcut de alţii iar mie nu-mi rămâne decât să scriu ? Scriu. Mănânc nişte ciocolată şi parcă plictiseala mă face să o înghit , fără a o mai mesteca. Dacă ar fi fost vară , poate aş fi avut de gând să ies afară. Acum însă e atât de frig că de o săptămână nu m-am mai spălat. Pielea pare să fie acoperită de solzi graşi iar pijamalele îmi miros a carte veche. Îmi doresc o pereche nouă de papuci de casă. Cei din picioarele mele nu mai au nici blană nici talpă. Sunt acum cu 3 mărimi mai mari la cât de mult s-au lărgit. M-aş putea sătura doar cu mirosul de mâncare a părului. Încă mai duhneşte a mazăre cu pipote şi a cartofi prăjiţi. De băut aş bea oricând ceva bun şi rece. Gustul apei de canal mi-a transformat limba în cauciuc. Papilele îmi ies printre dinţi şi parcă pocnesc de fericite ce sunt că au văzut lumină.
Şi totuşi eu îmi păstrez neştirbita forţă pasională şi valoarea literară.

2 comentarii :

Alexandru spunea...

Nesimtirea nu te-ar putea descrie pe tine.

ochelari de ploaie spunea...

:)

Copyright © 2014 29 decembrie

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi